Nurek i Fiat w Międzyrzeczu
Nurek i Fiat w Międzyrzeczu
Gumis47 17.05.2022 | Międzyrzecz
W słoneczne wtorkowe popołudnie 301Db-143 który przybył luzem z Kostrzyna by zastąpić zdefektowanego M62-1891 oczekuje na możliwość zaprowadzenia do Zbąszynka składu ładownych cystern z ropą z Wierzbna. Zanim Fiat wyruszy na szlak do Lutola Suchego musi przepuścić planowe pociągi pasażerskie w tym IC "Dionizos" z Gorzowa Wielkopolskiego do Warszawy Gdańskiej prowadzonego na odcinku do Zbąszynka przez Nurka 754 025-5. Dosyć symboliczne spotkanie, wszak 8 lat temu Nurki przybyły do Polski po to żeby zastąpić SU45, a konkretnie w obsłudze pociągów pośpiesznych. W ciągu kilku lat Nurki przenoszone z miejsca na miejsce zdążyły zwiedzić niemalże całą Polskę zaś ostatnie 3 sprawne sztuki Fiatów wyjeżdżają raczej niewielkie odległości w ruchu towarowym u przewoźników prywatnych oraz jedna z nich jako pojazd muzealny.

Dodano: 20.05.2022 12:29

Inne w Kategorii SU45 / SP45 / ST45
Komentarze
rs 21.05.2022 22:57
Åšwietne spotkanie :)
Miedziok86 21.05.2022 23:22
Znakomite :) +
Kospal 22.05.2022 22:52
Fantastyczne Kuba! Fajne nawiązanie.. Niestety nurki są mocno kapryśne (choćby wczorajszy defekt 754 025 z Borami 58111 do Kostrzyna w Pile) +
Miedziok86 23.05.2022 00:50
I z tego powodu TLK Sudety jeżdżą na jednostkach spalinowych od SKPL. Może gdyby nie wieczne defekty Nurków oraz zmiana lokomotywy w Kędzierzynie-Koźlu to takich cyrków by nie było. Choć w sumie nawet by wystarczył Kiosk ale w Zakładzie Południowym PKP Intercity ich nie ma i dochodzi jeszcze sprawa obiegów.
Tagi
301Db301Db-143SU45SU45-141UnikolT&COrlen_KoltransTowarowyFiat754754_025-5NurekSpalinowózCeskie_DrahyPKP_IntercityPośpiesznyMiędzyrzeczLubuskieD29-367HiRes
Exif
Make: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D3300
Exposure time: 1/400 sec(s)
Aperture value: F/9
ISO speed: 200
Date created: 17.05.2022 16:16:07
Focal length: 27mm
Mapa

RSS Feed: Nurek i Fiat w Międzyrzeczu (Komentarzy)