KSM
Krzysztof Łuczywo
Kolej to moja pasja i sposób na życie.. wędruję po szlakach dokumentując codzienne życie pięknych maszyn, tak żeby potem dzielić się z Wami ich mocą !

Zapraszam na Youtube
-> https://www.youtube.com/c/KoLeJowAStrOnAmOcY/

oraz

Facebook
-> https://www.facebook.com/KoLeJowAStrOnAmOcY/
Jelenia Góra
 
Nikon D5500
06.03.2021
117 komentarzy
134 zdjęć
Zdjęcia  Mapa
Komentarze

KSM 24.06.2022 09:40
Na bocznicę zaciągnęła 28 pustych wagonów i dobrze sobie radziła, ale gdyby były pełne to rzeczywiście szkoda loka.
KSM 23.06.2022 18:35
P.S. To nie jest przypadkiem Swiss Krono, a nie Swiss Krosno?
KSM 23.06.2022 18:24
Galicjanka na szczęście obfituje w teletechnikę co nadaje jej klimatu. Oczywiście ten element będzie do czasu...
KSM 23.06.2022 18:22
Fajne ;) +
KSM 19.06.2022 19:15
Mało brakowało i by nie powstało. Był wyścig z czasem po łapaniu pociągu do Bieniowa. Dzięki ;)
KSM 19.06.2022 13:09
Dzięki :)
KSM 18.06.2022 10:39
Na szlaku Żagań - Bieniów większość pojechała przed sam Bieniów do wsi Złotnik.
KSM 17.06.2022 22:08
Ładna fota. Czy to nie powinien być Nowogród Bobrzański?
KSM 17.06.2022 16:36
To chyba większość goniących tego dnia się tam zebrała :D
KSM 17.06.2022 10:36
Ładne foto. Ile było osób w tym miejscu? :P
KSM 14.06.2022 16:04
Mam wrażenie, że na galerii panuje ostatnio mniejszy ruch :(
KSM 12.06.2022 21:47
No to git :)
KSM 12.06.2022 18:31
Coś spróbowałem i wysłałem na podmianę, ale nie wiem czy jest lepiej.
KSM 11.06.2022 22:45
Dzięki za informację ;)
KSM 10.06.2022 22:08
W zimę Rodzyn, teraz Świnka, fajnie :)
KSM 08.06.2022 14:57
W takim razie na przyszłość będę już wiedział, że nie muszę zamazywać tablic, dzięki ;)
KSM 08.06.2022 11:56
Tak jak napisał kolega @Lajon wolę ukryć taką rzecz na zdjęciu. W odbiorze zdjęcia moim zdaniem to nie przeszkadza.
KSM 30.05.2022 21:17
Fajnie się trafiło, jest klimacik, +
KSM 25.05.2022 12:19
Bardzo fajnego klimatu dodają te drzewa na całym TOWie. Oddzielają miasto od torów. Taka trochę miejska dżungla przytorowa :P
KSM 18.05.2022 10:59
Ładnie ;)
KSM 18.05.2022 10:59
Lausitzer Dampflok Club planuje pojechać do Kłodzka we wrześniu prawdopodobnie przez Jelenią Górę i Wałbrzych.
KSM 14.05.2022 18:22
Dzięki ;)
KSM 10.05.2022 19:08
Dzięki :)
KSM 08.05.2022 21:26
Fajnie wyszło :)
KSM 08.05.2022 21:24
Dzięki. Tylko czemu "mieliście"? Domyślam się, że chodzi o Kubę, ale on wspierał mnie tylko mentalnie wtedy niestety ;)
KSM 06.05.2022 11:42
Dzięki ;)
KSM 24.04.2022 20:50
Ło panie, ale piękne archiwum :D . Teraz to jeden Bohun jest rzadkością w JG.
KSM 24.04.2022 19:16
No miejmy nadzieję, że jeszcze uda się ją złapać. Nie jest aż w tak fatalnym stanie jak 031.
KSM 21.04.2022 20:24
Jakoś bardziej podoba mi się wersja z większą częścią pociągu
KSM 10.04.2022 23:24
A wiadomo może jak wygląda sytuacja z 18? Są jakieś plany z nią związane?
KSM 05.04.2022 23:23
Jak trafią się jakieś fajne przytorowe krzaki to czemu nie. Przyroda to przecież ważna część kolejowych zdjęć :)
KSM 04.04.2022 19:58
:)
KSM 04.04.2022 19:28
Bywa niestety, ale dzięki za miłe słowa ;)
KSM 20.03.2022 22:05
Wysłałem na podmianę
KSM 27.02.2022 21:37
Ładnie przyświeciło :)
KSM 27.02.2022 14:20
Ja też zapraszam na swoją produkcję :)
https://youtu.be/bdJgvLi6BtA
KSM 22.02.2022 20:56
Wysłałem na podmianę
KSM 22.02.2022 20:49
Do czego wyrównać?
KSM 15.02.2022 18:36
Cieszę się, że jest taki odbiór, dzięki :)
KSM 08.02.2022 19:42
Będzie za czym gonić :D +
Parowóz na Podsudeckiej
0   44   6  
Parowóz na Podsudeckiej
KSM
Luzak na Lwóweckiej
2   174   15  
Luzak na Lwóweckiej
KSM
Jeszcze pojedzie!
3   222   18  
Jeszcze pojedzie!
KSM
Sielanka w Żelisławiu
4   235   19  
Sielanka w Żelisławiu
KSM
Żółty trapez w leśnym gąs ...
6   309   12  
Żółty trapez w leśnym gąs ...
KSM
Klimatyczne Kuźniki z parowoz ...
3   325   12  
Klimatyczne Kuźniki z parowoz ...
KSM
Uwaga parowóz
6   279   9  
Uwaga parowóz
KSM
Stacja graniczna Zawidów
1   320   20  
Stacja graniczna Zawidów
KSM
Pochmurny poranek z żółtym  ...
0   138   5  
Pochmurny poranek z żółtym ...
KSM
Fiat na TOWie
5   351   19  
Fiat na TOWie
KSM
Noc w parowozowni
2   273   13  
Noc w parowozowni
KSM
Poranny do Przemyśla
3   407   17  
Poranny do Przemyśla
KSM
Wiosenny Marciszów
0   221   10  
Wiosenny Marciszów
KSM
Rzepaki czas zacząć
5   293   15  
Rzepaki czas zacząć
KSM
Nowy motyw w Rybnicy
0   287   9  
Nowy motyw w Rybnicy
KSM
Wyjazd z Nowej Wsi
3   415   16  
Wyjazd z Nowej Wsi
KSM
Zielono w Jerzmankach
2   496   20  
Zielono w Jerzmankach
KSM
U stóp Gór Olbrzymich
4   491   17  
U stóp Gór Olbrzymich
KSM
Brama Rębiszowska
0   572   26  
Brama Rębiszowska
KSM
Ósemka i Sokoliki
0   347   14  
Ósemka i Sokoliki
KSM
Tekatka na 298
2   566   14  
Tekatka na 298
KSM
Strapa
1   466   16  
Strapa
KSM
Piękna zima tej wiosny
3   412   6  
Piękna zima tej wiosny
KSM
Jeszcze chwila, jeszcze moment ...
0   276   9  
Jeszcze chwila, jeszcze moment ...
KSM