Komentarze |
|
SeweryneR |
29.10.2023 22:18 |
Już to kiedyś pisałem, seledyn w cargo jest jak kwiatek u kożucha, a ten żółty w cargo service idealnie pasuje. Szkoda, że nie jest na odwrót :)
|
|
Miedziok86 |
28.02.2024 20:20 |
Seweryn, trudno się nie zgodzić z Tobą. Osobiście mnie nadmiar niebieskiego schematu malowania u rodzimych przewoźników jak i tych z kapitałem zagranicznym nieco razi w oczy ale my pasjonaci niewiele mamy do powiedzenia, inną sprawą są koszty uzyskania odpowiednich materiałów oraz także zaangażowania wielu ludzi by pokazać kolej z czasów naszego pokolenia oraz starszych jak wygląda kolej w czasach poprzedniego ustroju jakim był PRL oraz okres po jego upadku do 2000 roku. Ile bym dał gdyby któryś przewoźnik spoza państwowych spółek przywrócił historycznych schemat moich ulubionych lokomotyw ET21/3E, które pamiętam z racji mojego wieku z kolei piaskowych i czasach PKP gdy ta seria jeździła do Raciborza, Zwardonia czy Wisły. Ile bym dał był ujrzeć chociażby ST44 na LHSie w starych barwach, gdy jeszcze sekcja zamojska podległa pod DOKP Lublin czyli poźniejszy ZT Lublin. W Staszowie często te maszyny wypatrywałem z balkonu dalszej rodzinki ;)
|
|
Exif |
Make: |
NIKON CORPORATION |
Model: |
NIKON D3400 |
Exposure time: |
1/320 sec(s) |
Aperture value: |
F/9 |
ISO speed: |
100 |
Date created: |
28.10.2023 12:48:57 |
Focal length: |
80mm |
|