Komentarze |
|
SeweryneR |
13.10.2022 22:36 |
No ubidzona ta maszyna z wyglądu, choć pewnie sam motor jary jak to w 311. Przednia szyba rulez!
|
|
pg.arch |
13.10.2022 22:38 |
Oj mocne są te maszyny, owszem.
|
|
KM22 |
13.10.2022 22:52 |
Bardzo ciekawe światło
|
|
pg.arch |
14.10.2022 08:46 |
No właśnie słońce było już lekko przykryte nadchodzącym frontem chmur - tak więc z jednej strony wszystko jeszcze było oświetlone ale światło było już bardzo miękkie. 2-3 minuty później było już po ptakach :)
|
|
medMatthew |
14.10.2022 19:57 |
Oj tak, bardzo ładne - jak i cała seria z południa.
|
|
złe_zdjęcia |
14.10.2022 21:13 |
Swoją drogą wiocha nazywa się Zwrócona a nie Zawrócona.
|
|
Miedziok86 |
14.10.2022 21:20 |
@Paweł owszem mocne ale niektórzy maszyniści jakoś nie byli zadowoleni z komfortu pracy i jak i ciasnej kabiny. Swoją drogą to bardzo szybko ta maszyna tak zdziadziała widać to stanie wizualnym :)
|
|
Drago |
14.10.2022 21:32 |
A co w zwykłym gagarinie po modernizacji jest więcej miejsca ?! Kabiny chyba najmniejsze ze wszystkich maszyn. Fotel który tam jest ciężko obrócić, a żeby dać nogi od strony okna to trzeba się dobrze nagimnastykować i nie raz piznąć kolanem w pulpit. Jest tam tak ciasno, że butem nie raz człowiek wyłączył bezpieczniki od pompy paliwa, które są na środku kabiny pod pulpitem, i maszyna nie raz zgasła :D Lokomotywa dobra ale ciasna. Może jakby zmieniono fotele na mniej toporne było by ciut lepiej. W serii 311D o tyle jest fajnie, że korytarz techniczny do drugiej kabiny jest na zewnątrz, a to już lepiej podczas przechodzenia między kabinami, bo nie jest tak głośno. Natomiast zimą oblodzone podesty na pewno nie są plusem tego rozwiązania. Choć jak się nie dba na zwykłych gagarinach, to podłogi też są tłuste w maszynowi od oleju, a to tak samo śliskie jak lód. Gościu od nas z PK tak wyrżnął, że złamał rękę i nieprzytomnego zawieziono do szpitala pogotowiem.
Ale się rozpisałem :D
|
|
Tomasz Zajkowski |
14.10.2022 21:33 |
Ja wiem czy tak szybko, to tylko okleina, której w tym roku stuknęło 14 lat.
|
|
Miedziok86 |
14.10.2022 21:45 |
Łukasz, ale ja tego nie neguję. Po prostu są lepsze i gorsze modernizacje.
|
|
kamilos |
15.10.2022 16:01 |
Ta okleina zaczęła od prędkości obłazić
|
|
rs |
15.10.2022 22:44 |
Ogólnie można powiedzieć, że modernizacja wykonana przez PKP Cargo, to jakiś żart. Wywalone pieniądze a pojazd jak widać na przykładzie 311D lub choćby M62M można zdecydowanie "uaktualnić" trakcyjnie.
|
|
Drago |
15.10.2022 23:07 |
Najciekawsze jest to, że na gagarinie cargowskim nie uświadczysz gniazdka do naładowania tableta lub telefonu. Musze latać z powerbankiem, bo służby nie oblece na jednej baterii. A jest też wiele rzeczy, które można by poprawić lub zmienić, wystarczyło by puścić ankietę wśród drużyn trakcyjnych, które jeżdżą na ST44. Sam mam wiele do powiedzenia.
|
|
Exif |
Make: |
Canon |
Model: |
Canon EOS R5 |
Exposure time: |
1/500 sec(s) |
Aperture value: |
F/7.1 |
ISO speed: |
100 |
Date created: |
29.09.2022 10:07:25 |
Focal length: |
223mm |
|