Komentarze |
|
Drago |
14.02.2018 08:00 |
Wiadomo co się dziś z tymi maszynami dzieje ? Jaki los je nastał.
|
|
Mariusz Sychowicz |
14.02.2018 09:42 |
Podobno zostały niestety zezłomowane w Sławięcicach przez firmę OLMET w 2014 r.
|
|
Krzysztof Wilga |
14.02.2018 12:08 |
Dokładnie tak. Byłem tego naocznym świadkiem. Cięte były wraz z BR232-066.
|
|
UOP |
14.02.2018 16:40 |
Naprawdę zezłomowali je?! Wooow... :-( A pamiętam jak kiedyś czytałem w jakichś Nowych Sygnałach czy może Świecie Kleju ;) że najnowocześniejsze elektrowozy w PL i w ogóle paluszki lizać, cacanie! No i proszę - huta :-/ A gagary żyją i gorzałę piją haha :-D
|
|
Tomasz Goldberg |
14.02.2018 16:51 |
Sławetne "Brennerloki" - za dużej kariery to one u nas nie zrobiły... Podobnie jak wyprodukowane przez Nas EU43, którymi PKP nie była wówczas zainteresowana, ale te jako E464 jeżdżą z powodzeniem we Włoszech, włosi bardzo sobie chwalą te maszyny.
|
|
Mateusz J. |
14.02.2018 16:59 |
E464 to loki jednokabinowe tylko spokrewnione z EU43. EU43 to E412, EU11 zaś to E405.
|
|
Miedziok86 |
31.01.2021 17:17 |
UOP, jesteś pewny dzierżawy Brennerloków? 4 sztuki wg informacji z obserwacji kilku for to nieistniejący PTK Rybnik kupił owe maszyny na własność. Brak części zamiennych zakończył ich żywot niestety :/
|