Komentarze |
|
Rafno |
22.07.2024 20:44 |
Bardzo fajne ujęcie. Ten wjazdowy od Jawora nie jest tak "wymęczony" fotograficznie jak wyjazdowe.
BTW. taka "quasi-modernizacja" USRK bez rozjazdów na stacji z takim ruchem jest jakimś kuriozum.
|
|
Drago |
22.07.2024 21:35 |
Wyborne, czekałem na ten kadr ! Co do stacji na których są jeszcze kształty, to żeś mnie zaskoczył, nie miło.
|
|
Kolejowy Max |
22.07.2024 22:26 |
Dzięki :)
@Rafno Właśnie dlatego go wybrałem, praktycznie nie widziałem z nim zdjęć. Warto też dodać, że część semaforów w ostatnich latach została odnowiona. Gospodarność w wydaniu PLK...
@Drago Obawiam się, że w niedługim czasie może zniknąć też Piława Górna. Przy włączaniu do sieci linii z Kobierzyc mogą pokusić się o modernizację USRK tak jak miało to miejsce w Gryfowie.
|
|
Podgałęźny |
23.07.2024 17:36 |
Bardzo dobry kadr, ładna obróbka +
|
|
Drago |
23.07.2024 23:13 |
Dziś gadałem z kolega z nastawni w Strzegomiu, szlak ma być zamknięty aż do października.
|
|
Bad Worm |
24.07.2024 17:26 |
Rafno, każda modernizacja USRK podnosząca bezpieczeństwo lub/i niezawodność jest uzasadniona. Czasem po prostu nie ma kasy na coś więcej.
|
|
Rafno |
26.07.2024 11:00 |
@Bad Worm Oczywiste jest, że każda inwestycja w bezpieczeństwo jest in-plus, ale to trochę jak z drogowcami w mieście, gdzie jednego roku robią dywanik z asfaltu a potem robią kanalizację ;) Kwartalne zamknięcie raczej pozwoliłoby zrobić to kompleksowo, a koszty wyłączenia kluczowej stacji towarowej zapewne byłby mniejsze. P.S. Wiadomo jak na czas zamknięcie będą funkcjonowały załadunki w Granicznej i Colas'ie?
|
|
rs |
29.08.2024 22:43 |
30 lipca wieczorem byłem w Rogoźnicy, widoczny semafor wjazdowy był już zdemontowany i porzucony przy wyjazdowych na Jawor, ale semafory na głowicy od Strzegomia były kompletne i jak najbardziej pracowały :-)
A zdjęcie bardzo przyjemne!
|