Komentarze |
|
Miedziok86 |
13.08.2023 08:20 |
Przez skrajny wręcz idiotyzm poprzednich i obecnych władz w państwowej spółce wiele wagonów wraz z Bohunami odstawiono oraz zezłomowano. O lokomotywach nie wspominając, doprowadzając do kuriozalnych sytuacji że ludzie nie mogą wejść do pociągów w sezonie na półwysep helski i z. Wagony po sezonie doskonale by się nadawały na połączenia, gdzie jest bardzo duży potok podróżnych do dużych aglomeracji i na odwrót np. GOP, Trójmiasto, etc. Mało tego tego, Bohuny to młoda konstrukcja z lat 1988-1990 produkcji niemieckich VEB Vagonbau Görlitz.
|
|
Wojciech S |
13.08.2023 08:48 |
W punkt. Do tego (przynajmniej w moim odczuciu) bohuny to jedne z wygodniejszych wagonów.
|
|
Bad Worm |
13.08.2023 11:07 |
Na Helskiej w sezonie (i wielu innych liniach z dużymi potokami) to powinny jeździć nowoczesne wagony piętrowe, ciągnięte lub pchane przez porządne lokomotywy. No ale raczej nie nalezy oczekiwać takich inwestycji taborowych ze strony PRów.
|
|
Miedziok86 |
13.08.2023 19:52 |
Adam i tak najpewniej się nie stanie, to jedno, drugie że nie ma możliwości technicznych by wydłużać składy PR z racji krótkich peronów i krytyka jest w stronę PKP PLK. Wydano grube miliony na modernizację helskiej ale czego spodziewać się po PKP PLK.
|
|
Drago |
13.08.2023 23:18 |
Mój ulubiony motyw z Władka. Mam jeszcze fotki sprzed remontu stacji. Może niebawem coś zapodam.
|
|
Exif |
Date created: |
10.08.2023 15:07:45 |
|