Komentarze |
|
Drago |
22.02.2023 20:08 |
Chłopaki byli na wymianie wagonów w Borowie. Ładowne z próżnymi trzeba było przestawić pod załadunek. Niestety w granicach załadunku na jednym torze mieści się jakies 20 wagonów.
|
|
Podgałęźny |
22.02.2023 21:53 |
Bardzo fajne. +
|
|
Kolejowy Max |
22.02.2023 21:56 |
Właśnie widziałem jak w Borowie stały wagony niskoburtowe na obu torach. Zastanawiam się jak wygląda obsługa tej ładowni, jeździ tam tylko Cargo? Latem nagrałem tam przy tym samym składzie Gamę 111Ed-039: https://www.youtube.com/watch?v=f4wDRUmE0g8
Wiesz może jak tam kursują, z rana podstawiają skład i popołudniu zabierają załadowany?
|
|
Kolejowy Max |
22.02.2023 21:59 |
@Podgałęźny
Dzięki :)
|
|
Drago |
23.02.2023 20:43 |
Nie ma generalnie schematu kiedy się podstawia, a kiedy się zabiera. Przychodzi zamówienie od klienta, potwierdza się wagony i się podstawia. Jeździmy różnie, często 3 rano jest rozpoczęcie służby. Z Legnicy wyjeżdża sie po 5 albo jak jest duży ruch to po 7 między osobowymi. Wjeżdżamy do Jawora i podstawiamy wagony na Borów. Potem wracamy luzem do Jawora i robimy tzw. Mały Jawor(to ta bocznica gdzie stoi kaczuszka za wiaduktem), albo się stoi do momentu aż kopalnia załaduje pierwszą partię wagonów i chce je przestawić. Wtedy się jedzie drugi raz i wraca, po czym klient zgłasza wagony po załadunku i jedzie się ściągnąć skład do Jawora. To pierwszy scenariusz.
Drugi to taki, że całą robotę robi się w nocy, jednym gagarinemlub przetokiem na SM42, bo jeszcze przy okazji zrobią "Cukrownie" w Starym Jaworze. Wtedy to jest misz masz więc nie ma twardej reguły, jak to jeździ.
Co do innych przewoźników, na fejsie na profilu: Dolnośląska Galeria Kolejowa, można zobaczyć zdjęcia np:Rail Polska
Może kiedyś trafisz mnie podczas pracy na tej bocznicy. Dosyć często pojawiam się na gagarinie w Jaworze.
|
|
|