ET22-1058
ET22-1058
Drago 04.11.2022 | Nowy Kościół / Krzeniów II
ET22-1058 jedzie sobie luzem z Jerzmanic Zdrój do stacji Krzeniów II, mijając stary most kratownicowy w kilometrze 34,797, i za chwile zamelduje się w stacji docelowej. Tam już czeka załadowane wahadło 28 wagonów, które z drugą lokomotywą (która czeka w Jerzmanicach Zdrój), pociągną do stacji Legnica.

Niestety to już ostatni miesiąc funkcjonowania pociągów do kopalni w Wilkowie. Pogłoski głosiły, że październik miał być ostatnim miesiącem kursowania, ale przeciągało się to za każdym razem o tydzień, aż nastał listopad. Nie wiem jednak który dzień w kalendarzu, będzie ostatnim, kiedy pojedzie stąd pociąg towarowy.
Dziś natomiast 08.11.2022, żadnego składu pod załadunek już nie chcieli. Mam nadzieję, że poniedziałek 07.11.2022 nie był tym ostatnim dniem, kiedy wyciągnięto stąd pociąg.

Dodano: 08.11.2022 16:22

Inne w Kategorii ET22 / 201E
Komentarze
Kospal 08.11.2022 17:57
Fantastyczne! Klimatyczne miejsce + Przykre że jeden z głównych pracodawców tego odcinka umiera.. Mam obawy że podobnie będzie z linią szczególnie pod zarządem IZ Wrocław
Drago 08.11.2022 19:18
Generalnie to umiera jedyny pracodawca, który poruszał się po tej linii. Od grudnia całkowite zamknięcie tej klimatycznej linii na odcinku Pawłowice Małe-Jerzmanice Zdrój-Krzeniów.
Niestety, nie zapowiada się, aby Samorząd Woj.Dolnośląskiego dostał tą linię póki co. Obawiam się, że lada moment zaczną się kradzieże trakcji elektrycznej.
Marcin Marcin 08.11.2022 20:08
Widziałem jak odjeżdżała ta lokomotywa z Jerzmanic, chwile wcześniej przyjechała 644,Wczoraj tez jechał 2x ET22 28 węglarek.Jak to z tobą chwile gadałem w krzeniowie kiedy przyjechał dragon2 jakieś 2 tyg temu to Pozdrawiam :)
Kospal 08.11.2022 21:08
Niestety było to do przewidzenia. Jeśli skończy się ruch zaczną się kradzieże sieci czy szyn akcesoriów torowych itd. Gdyby choć drewno ładowali czy istniał jakikolwiek inny generator ruchu na linii.
Marcin Marcin 08.11.2022 22:22
W tym roku nie raz słyszałem o powrocie pociągów osobowych na tej linii, nawet kilka dni temu cos czytałem ze po Chocianowie czas właśnie na ta linie ale ja takie rzeczy słyszę od wielu lat to mało co w to wierze
Domio 09.11.2022 19:35
Firma upadła ? Pewnie koszty energii itd załatwiło ich na amen..
złe_zdjęcia 10.11.2022 08:44
Decyzja zapadła na podstawie parametrów geologicznych złoża. Spółka ma inne, bardziej wydajne kopalnie w Sudetach.
Drago 11.11.2022 09:33
To Norbert raczej poszło o pewien incydent na kopalni za który dostali po "kulach". Tym samym możliwość fedrowania urobiska została zaprzestana. Teraz już tylko sprzątają i kruszą co zostało do przerobienia. Wywózka koleją się skończy ale jest tam jeszcze całkiem sporo materiału do wywiezienia ciężarówkami, a ruch kołowy jest tam cały czas. Na dodatek na zakładzie istnieje dział odlewania elementów betonowych. Widziałem płyty, schody betonowe (proste, kręcone) i wiele innych elementów betonowych. Więc sam zakład jeszcze od tak się nie zamknie. Niemniej jednak w dłuższej perspektywie duża część obiektów/konstrukcji stalowych (budynków) zostanie zezłomowana.
Tagi
ET22-1058bykhelmutpkp_cargopgppgp_bazaltwilkówkrzeniówbocznicatowarowywahadłokruszywobazaltkopalniadolnośląskiejesień2022kraina_wygasłych_wulkanówpogórze_kaczawskieD29-312mostHiRes
Exif
Make: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D7200
Exposure time: 1/250 sec(s)
Aperture value: F/5
ISO speed: 320
Date created: 04.11.2022 14:02:29
Focal length: 52mm
Mapa

RSS Feed: ET22-1058 (Komentarzy)