S200-2111 ze składem pociągu nr 553021 relacji Wrocław Gądów - Gdynia Port odpoczywa w blasku wschodzącego słońca na stacji kolejowej w Czersku.
W dalszym planie, za semaforami wyjazdowymi widać także dwa semafory wjazdowe do stacji - pierwszy od lewej dla toru szlakowego z Czarnej Wody, a kolejny dla toru szlakowego ze Szlachty.
Trasa pociągów z przekroczoną skrajnią kursujących z wrocławskiego Gądowa do portu w Gdyni dzieli się zawsze na kilka etapów, który każdy przypada na oddzielny dzień. Plan pociągu na samym początku trasy obejmuje przejazd z Wrocławia do Kępna przez Oleśnicę, stamtąd do Ostrowa Wielkopolskiego przez Ostrzeszów, a potem przez Krotoszyn do Gniezna. W przeddzień wykonania powyższego zdjęcia skrajnia pokonała trasę z Gniezna Winiar przez Nakło nad Notecią, Więcbork i Chojnice do Czerska, skąd nazajurz wyruszyła do Somonina przez Bąk i Kościerzynę. Ostatni etap obejmujący trasę z Somonina do Gdyni odbywa się najczęściej w środku nocy. Jest to spowodowane między innymi niską przepustowością trasy do samej Gdyni, a także koniecznością wykorzystania toru splotowego przy peronach przystanku osobowego Gdynia Karwiny, który został wybudowany z myślą o tego typu transportach.
Dodano: 02.05.2022 20:54
|