Komentarze |
|
Drago |
20.12.2021 19:14 |
Widocznie trasa miała być również turystycznie atrakcyjna +
|
|
KSM |
20.12.2021 19:16 |
Moim zdaniem bardziej wynika to z myśli technicznej. Woleli mieć krótszą trasę niż wić się po szczytach tak jak ma to miejsce np. na niektórych liniach w dawnej Galicji. Dobrym przykładem jest choćby D29-104, która jest poprowadzona po różnych wzniesieniach i obniżeniach, a nie w miarę na tej samej wysokości
|
|
KrzysiekKG |
24.12.2021 21:24 |
Czy ja dobrze widzę, że pierwszy wagon za nurkiem to Z1 typu 159A? Takie mam wrażenie, bo światła końca pociągu tego wagonu z tego co widać są prostokątne i zachodzą na jego bok. Powiem szczerze, że jak dla mnie opad szczeny, bo zazwyczaj PKP IC puszczało na tym składzie najgorsze i najstarsze igreki typu 111Ah jeszcze z gładkim dachem.
|
|
KSM |
25.12.2021 18:56 |
Możliwe, że jest to 159A. Tamtego dnia PKP IC zrobiło jakiś wyjątek. Pamiętam, że wtedy TLK Sudety przyjechały do JG z ponad godzinnym opóźnieniem, które złapały w Katowicach przez ponoć jakieś manewry z wagonami.
|
|
KrzysiekKG |
25.12.2021 20:12 |
A masz może jakieś inne zdjęcie tego pociągu z 10 grudnia b.r.? Szczególnie interesuje mnie jaki drugi wagon tego dnia w TLK Sudety.
|
|
KSM |
26.12.2021 12:36 |
Tutaj cały skład: https://ibb.co/p4wdYNf
|
|
KrzysiekKG |
26.12.2021 19:25 |
Dziękuję bardzo za to zdjęcie. Tu widać jednoznacznie, że to 159A, bo ma osłony przejść międzywagonowych Hübnera. Naprawdę nietypowy i bardzo ciekawy skład, bo drugi wagon to Y 112Am w wersji mixt. Ciekawe czy ktoś fotografował Sudety tego dnia na podsudeckiej? Wagon 159A zapewne nie prędko się tam znów pojawi.
|