Komentarze |
|
UOP |
20.11.2019 23:42 |
Nie ma tarcz manewrowych na wyjeździe z Mszczonowa w stronę wschodnią (na zachód tym bardziej...). Semafory z torów nr 3 i 4 są trzykomorowe, nie mają światła białego. Tor szlakowy główny nr 2 w ogóle nie ma semafora ani niczego co pozwalałoby jechać z niego na wschód. Jedynie z "jedynki" można wyjechać na białe i potem wjechać na dwójkę po trapezie. Ale zmiana loka na nim to dłuższa blokada w zasadzie całego ruchu na przyległych odcinkach SŁ-ki, więc wątpię czy to jest praktykowane. Pewnie wyjeżdżają z któregoś z bocznych bliżej placu ładunkowego na rozkaz i tyle. Ale trzeba by kiedyś naocznie samemu stwierdzić :) Chyba że ktoś już stwierdził i się podzieli wiedzą?
|
|
niemiec |
21.11.2019 17:37 |
Na przykładzie bocznicy Ciepłownia Zawiszów w Świdnicy. Zamknięcie toru szlakowego, rozkaz (chyba) S z km. linii, do którego będzie jazda i zastępczy na wyjazd.
|
|
niemiec |
21.11.2019 17:39 |
Ciekawe czy tutaj ta niebieska puszka nie służy do założenia/zdjęcia blokady z toru, aby po schowaniu się za tarczę i zabezpieczeniu rozjazdów ruch mógłby się odbywać dwutorowo.
|
|
pawel.guraj |
21.11.2019 17:40 |
Też mi się wydaje, że ta puszka ma coś do rzeczy. Szczególnie, że zwrotnica ma napęd elektryczny - tak więc też skądś można nią sterować.
|
|
UOP |
21.11.2019 23:10 |
www.bsk.isdr.pl/ruch.php#r4_5
"Najczęściej przy bocznicy szlakowej lub ładowni nie ma posterunku ruchu. Rozjazdy odgałęziające w torze szlakowym obsługiwane są wówczas przez drużynę pociągową i zamykane są na klucz, który utwierdzony jest w urządzeniach srk bocznicy (np. aparat blokowy w szafie przytorowej)"
|
|
Exif |
Make: |
SONY |
Model: |
ILCE-7RM4 |
Exposure time: |
1/200 sec(s) |
Aperture value: |
F/5 |
ISO speed: |
320 |
Date created: |
17.10.2019 10:34:10 |
Focal length: |
78mm |
|