| Komentarze |
|
|
Drago |
22.10.2018 12:02 |
|
Zawsze mię zastanawiało wykonywanie próby hamulca w USA, przecież tam pociągi mają czasami po nawet 3km długości jak nie więcej. Nie zazdroszczę rewidentowi :)
|
|
|
Tomasz Goldberg |
22.10.2018 15:49 |
|
Ale w pociągach w USA może odbywać się to inną metodą, wszak zwykle na końcu jedzie wagon brankard z wszelkiej maści manometrami itp.
|
|
|
Geralt |
22.10.2018 16:03 |
|
Nie, brankardów nie ma już w użyciu.
|
|
|
UOP |
23.10.2018 22:18 |
Dokładnie, caboosy odjechały do lamusa już dość dawno temu. To nierealne, żeby rewident dymał taki hektar drogi. Pewnie próbę robi się dużo wcześniej bez udziału lokomotyw, tylko z węża z powietrzem, jak np. na terenie płockiej rafinerii.
Odwodnienie torowisk na pierwszÄ… ligÄ™... :(
|
|
| Exif |
| Make: |
NIKON CORPORATION |
| Model: |
NIKON D3100 |
| Exposure time: |
1/640 sec(s) |
| Aperture value: |
F/9 |
| ISO speed: |
200 |
| Date created: |
19.09.2018 11:54:14 |
| Focal length: |
29mm |
|