Komentarze |
|
Bar_tek |
05.06.2017 09:07 |
Piękna maszyna, ładnie się komponuje z otoczeniem :) Ja to bym tego słupa nie zauważył nawet, ale za to pomyślałem, że przydało by się pół kroku w lewo, żeby G-3 na semafor nie nachodził :) Na +.
|
|
Drago |
05.06.2017 09:27 |
Generalnie można zauważyć, że jeszcze wysoki wysięgnik jest dołożony nad słupem więc rzeczywiście można było go sobie darować. Ja jedynie zwrócę uwagę, że mocno w fiolet wchodzi poświata zdjęcia. Cały lok i wagony są zbyt fioletowe.
Co do sygnalizatora, to może rzeczywiście krok w lewo by był cały widoczny. Taki drobny szczegół ale następnym razem zwrócisz uwagę na pewne detale. Ode mnie + jednak leci bo się należy.
|
|
Romek |
05.06.2017 20:35 |
Po raz kolejny słup ścięty na górze. Musisz pilnować tego elementu.
|
|
nikas546 |
05.06.2017 22:09 |
Musze wymyślić jakiś inny sposób kadrowania widocznie ;) Postram się coś zrobić następnym razem
|
|
Drago |
06.06.2017 08:10 |
@Romek, zerknij na opis bo @nikas546 napisał co i jak, po za tym na słupie widać wysoką dostawkę bodajże telegraficzną. Kadr poszedł by mocno w górę jakby chciał jeszcze tą dostawkę łapać.
|
|
Mateusz J. |
06.06.2017 10:59 |
Dupa tam telegraficzną. To tzw. LPN - linia potrzeb nietrakcyjnych. Słupy sieci trakcyjnej często służą także jako nośnik sieci średniego napięcia ogólnego przeznaczenia, która może prowadzić do kolejowych podstacji trakcyjnych, ale także do lokalnych stacji transformatorowych doprowadzających energię do lokalnych zabudowań.
|
|
Drago |
06.06.2017 11:03 |
Pan Doktor to wie lepiej :)
|
|
nikas546 |
06.06.2017 12:10 |
Ale się teraz pogubiłem :) To w końcu jest problemem ta dostawka czy nie? :D
|
|
Bar_tek |
06.06.2017 12:40 |
Jak dla mnie w tym konkretnym przypadku nie ma problemu, bo i tak by była praktycznie niewidoczna :) No ale oczywiście, jak się da skadrować tak, żeby było ją widać, to lepiej łapać.
|
|
janiezbedny |
06.06.2017 14:38 |
Parę mankamentów jest, które wymienili poprzednicy, ale na główną się nadaje. +
|