Komentarze |
|
Drago |
08.11.2015 14:45 |
Ładne niebo Ci wyszło Jacku. Jest możliwość kiedyś się tam z Tobą wybrać, bo sporo tego ciekawego taboru macie teraz :) +
|
|
Jaco |
08.11.2015 14:46 |
Spoko, daj znać kiedy i pójdziesz ze mną;)
|
|
Krzakozaur |
10.11.2015 23:40 |
Niestety, nie widzę nic urzekającego w tej foci, niebo może i ciekawe, ale reszta to taka zwykła pocztówka ,, :Pozdrowienia z Legnicy przesyła ". Bez obrazy, ale nic tu ciekawego nie widzę, pozdrówki :D
|
|
Drago |
11.11.2015 01:48 |
Bartku, byc może w zdjęciach nie zawsze o to chodzi by każda nastepna była lepsza od poprzedniej, ale w tym wszystkim wystarczy pilnowanie staranności wykonania zdjęcia. Proste, niebo wydaje się całkiem przyjemne. Ale nie zaprzeczam, że to zwykła fotka (bez urazy Jacku) jakich wiele jest na galerii, i przedstawia ona jedynie tabor (portretowe zdjęcie) nic więcej. I pewnie sam autor tez nie liczyl na to że posypie sie zaraz np: 12 ocen.
Ja sam lubie dodac zwykła prostą szlakówke lub portretówkę taką jak ta http://ok-kolej.pl/details.php?image_id=13038 ale nie spodziewałem sie szału.
|
|
Krzakozaur |
11.11.2015 02:07 |
Wydaje mi się, że gdyby Kolega nieco połaził za tematem to strzeliłby fotkę, po której kapciuchy by Nam opadły, czas zapewne był to samo tyczy się Twojej fotki :P, pozdrówki
|
|
Kolins |
11.11.2015 07:37 |
Gdyby ten Desiro stał tam codziennie... Warto opis doczytać i zrozumieć. To jest część zdjęcia, nie jest on jakiś przydługawy.
|
|
Krzakozaur |
13.11.2015 01:35 |
Sami od lat wpajacie mi, że trzeba dążyć do doskonałości by robić coraz lepsze zdjęcia :D.
Przy okazji zapytamy Autora, @Jaco czy w tym wypadku dało radę zrobić nieco szerszą fotkę?, pzodrówki
|
|
Jaco |
14.11.2015 10:05 |
@bartus1984: po lewej jest stacja paliw, a po mojej prawej słup bramki trakcyjnej, która w tym miejscu obejmuje także tor, na którym stoi Desiro. Wyboru wielkiego nie było...
Doskonałość w łapaniu motywów i kombinowaniu ze słońcem oraz prześciganiu się w pomysłowości wykonania zdjęcia czasem nie wychodzi na dobre. Owszem, lubię i robię zdjęcia np. w krajobrazie, ale za cholerę nie lubię zdjęć, gdzie szukam pociągu przez lupę. Poza tym fotki dokumentacyjne mają swoją wielką wartość. Dlaczego nikt kto kupi jakąś fajną książkę z historycznymi fotkami nie narzeka, że to tylko portrety? Odpowiedzi jest wiele: m.in. dlatego, że wie, iż w latach dla przykładu 80 znakomita większość wykonywanych zdjęć to były peronówki, nieudane szlakówki, czy portrety przed bramą lokomotywowni. Wynikało to z tego, że szło się niegdyś na fotki z 1 lub 2 filmami b&w po 36 klatek każdy i nie można było sobie pozwolić na pstrykanie jak popadnie. Doskonałość sprzętu też była różna, a jak dodam do tego zakazy fotografowania w tamtych latach to mam nadzieję, że daje to pogląd skąd się wzięło takie fotografowanie jak moje. Mam swój styl i nie zamierzam go zmieniać i nie będę się z nikim ścigał. Historia taboru tworzy się m.in. właśnie przez takie fotki, bo za kilka lat ktoś powie, że żałuje, iż nie wykonał podobnego zdjęcia... Uważam, że trzeba uwieczniać tabor w miejscach, które nie były lub nie będą już tak oczywiste dla danego typu pojazdu.
Alternatywą jest też trzymanie fotek "w szufladzie"...
|
|
Krzakozaur |
14.11.2015 11:59 |
Piękna odpowiedź wyczerpująca temat, dziękuję, na pewne ważne kwestie zwróciłeś uwagę, będę się teraz bardziej przykłądał do analizy Waszych zdjęć i wyciągał z tego wnioski, pozdrówki :D
|
|
Exif |
Make: |
Canon |
Model: |
Canon EOS 650D |
Exposure time: |
1/60 sec(s) |
Aperture value: |
F/5 |
ISO speed: |
400 |
Date created: |
06.11.2015 16:13:48 |
Focal length: |
34mm |
|