Komentarze |
|
Skupa |
27.01.2012 15:31 |
DB Schenker Rail Polska S.A - DBSRP ;-)
|
|
gofer kalisz |
27.01.2012 15:35 |
Skupa ma rację , a miała ta maszyna na boku jakieś godło . Bo prawdopodobnie jest maszyną sprowadzoną z Anglii . I to jest oryginalne malowanie Angielskich kolei :)
|
|
Drago |
27.01.2012 15:41 |
Gofer własnie spojrzałem na zdjęcie jak jechał od Węglińca. po lewej stronie kabiny na bocznej ścianie pod oknem ma o ile dobrze widze godło. Głowa lwa z koroną. A to ze jest to angielskie malowanie to to ja wiem... Ale dzięki :)
Skupa dzieki za info..
|
|
gofer kalisz |
27.01.2012 15:47 |
To na 100% jest to maszyna DB Schenker z Bazy na Śląsku. Tych maszyn w takim malowaniu ma pozostać 25 sztuk z tego co wiem
|
|
Drago |
27.01.2012 15:58 |
Sprawdziłem w bazie na jednej ze stron kolejowych. Tak jest to na 100% DB Schenker Rail Polska S.A... Skupa dobrze mówił...
|
|
gofer kalisz |
27.01.2012 15:59 |
@tuszynskim na pewno te maszyny posiada DB , mam informacje o tym od człowieka który pracuje na szopie na Śląsku .FPL chyba ,podkreślam chyba, ma wszystkie maszyny przemalowane na swoje barwy
|
|
gofer kalisz |
27.01.2012 16:07 |
W DB ma jeździć co najmniej 60 sztuk tych maszyn z czego 25 sztuk ma być w malowaniu angielskim , narazie jest sprowadzone 40 sztuk dla DB . Pozdrawiam
|
|
Aaalisha |
27.01.2012 16:34 |
Siedzę i się gapię jak głupia na to zdjęcie. Jestem zakochana w tych lokomotywach od dawna. Piękne są. Oczywiście za foto 5 :D
|
|
marian |
27.01.2012 17:10 |
Mnie również bardzo się podobają a to moje pierwsze spotkanie z szerszeniem http://www.ok-kolej.pl/details.php?image_id=1975 .
|
|
Mateusz J. |
27.01.2012 17:17 |
A ja ich nie trawię. Niezdarne po prostu są, z profilu wyglądają jak ktoś, kto ubrał na siebie koszulę, ale zapomniał o spodniach i majtkach :P Jedynie dwusuwowy silnik śmierdzi jak należy ;)
|
|
Mateusz J. |
27.01.2012 17:28 |
Nie no, ja do mocy czy efektów dźwiękowych się nie czepiam. Po prostu mi się wizualnie nie podoba ;) Kiedyś mogłem sobie ją obejrzeć jak w Kiekrzu ruszała spod wyjazdowego mając ponad 40 wagonów z kruszywem na haku (a tam jest lekko pod górkę ;))
|
|
Drago |
27.01.2012 17:38 |
Ja myślałem z początku myślałem ze to jakaś lekka lokomotywa spalinowa, a tu proszę 126 ton wago, długosć 21m z groszem, no i 3200 KM... Ma kopnięcie. Też raz miałem okazję bujnąc się tą maszyną. Po bocznicy ale zawsze :)
|
|
Drago |
27.01.2012 18:19 |
A to kanciapa pracowników PLK. A ci coś tam na dachu naprawiali, coś tam przy papie robili...
|