Idealne bezdrucie
Idealne bezdrucie
Bad Worm 2.07.2015 | Klanxbüll
BR218-381 wraz z BR218-371 wjeżdżają z pociągiem IC2311 Westerland (Sylt)-Koblenz od strony zachodniej na stację Klanxbüll, którą miną na biegu. Tak wygląda prawdziwa (podwójna) trakcja spalinowa: szlakowa 140, maszyny bez problemu rozwijające taką prędkość, czynna sygnalizacja kształtowa łącznie z tarczami ostrzegawczymi (na zdjęciu widoczna tle, oraz druga przy semaforze), do tego w sezonie pociągi jeżdżące między Niebüll a Westerland co kilkanaście minut. No i wtedy jeszcze na ICkach czasem trafiały się wagony z normalnie otwieranymi oknami, co dodatkowo umilało podróż.

Dodano: 17.08.2022 08:29

Inne w Kategorii Niemcy
Komentarze
Drago 17.08.2022 14:16
"Motyla noga" ale kadr +
czytam opis, i mam pytanie. Czy do dzisiaj w takiej formie tam jeżdżą ?
Domio 17.08.2022 19:01
A w Polsce dla paru pociągów KD i jednej pary IC położyli sieć więc oczymś to świadczy nie mówiąc już o wycinaniu kształtowych gdzie nie jest nie kiedy potrzebne. Tak samo przełączanie ruchu pod LCSy.
Bad Worm 17.08.2022 20:17
Domio, ta linia ze względu na swoje specyficzne położenie jeszcze nie doczekała się elektryfikacji, natomiast z tego co mi wiadomo to jest to planowane. Kiedy dokładnie - nie wiadomo.
Drago, patrząc po sąsiednim zdjęciu to ICki nadal śmigają z 2xBR218. Składy Sylt Shuttle zdaje się, że też. :)
Tagi
218218-371218-381BR218DBDeutsche_bahnIC2311IntercityKlanxbuelllatoMarscbahnNiemcysygnalizacja_kształtowatrakcja_podwójnaKlanxbüll
Mapa

RSS Feed: Idealne bezdrucie (Komentarzy)