Komentarze |
|
KM22 |
11.04.2021 19:58 |
Fantastyczny klimat ale lokomotywa to zaraz się wywróci na prawy bok.
|
|
Romek |
11.04.2021 21:13 |
Potrzebuję jeszcze jakiejś opinii, bo problem w tym, że ja tego "przechyłu" nie dostrzegam.
|
|
pawel.guraj |
11.04.2021 21:13 |
Oj stanowczo leci w prawo
|
|
Romek |
11.04.2021 21:29 |
Tak więc zgodnie z sugestią poprawione i podmienione.
|
|
pawel.guraj |
11.04.2021 21:47 |
Hm, ja bym powiedział że jeszcze trochę - chyba najlepszym odnośnikiem jest krawędź loka
|
|
KM22 |
11.04.2021 21:51 |
Zdecydowanie jeszcze trochę brakuje. Tak jak Paweł mówi, pion prawego boku lokomotywy będzie tu najbardziej wiarygodny do prostowania.
|
|
Romek |
11.04.2021 21:54 |
Według mnie wtedy już położę go na lewo. Akurat w suce jedyne odniesienie równe jest na czołownicy i już mi w lewo ucieka jak daję korektę.
|
|
SP42-056 |
13.04.2021 10:01 |
Polecałbym prostować do drzwi lokomotywy, odcinek od drzwi do czoła posiada kąt nachylenia ku górze. Czołownica też jest pod kątami.
Klimat zdjęcia świetny. Podobają mi się zdjęcia we mgle.
|
|
Romek |
13.04.2021 10:43 |
Starałem się już jak mogłem i doszedłem do punktu, który wydaje mi się najlepszy. Odnosiłem się do wszystkich możliwie prostych punktów. Niestety, mgła przesłoniła budynki, a jedyny widoczny po prawej stronie ma skośny bok. Również profil linii nie pomaga, skład jest na łuku, a suka z klasa już wychodzi na "prostą".
|
|
pawel.guraj |
13.04.2021 11:24 |
Moim zdaniem ogólny odbiór jest taki, że nadal się trochę kładzie się na prawo. Ale może to wrażenie...
|
|
Romek |
13.04.2021 18:35 |
Zgodnie z sugestiami podmieniłem na wersję z kolejną, lekką korektą.
|
|
pawel.guraj |
13.04.2021 20:24 |
O właśnie :)
|