Komentarze |
|
Kornel Remont |
09.04.2021 22:14 |
Świetne ujęcie +
|
|
Drago |
09.04.2021 22:38 |
Widzę, że na sterowaniu wielokrotnym latają.
|
|
Bad Worm |
10.04.2021 20:30 |
A pierwsza maszyna nie powinna jechać na przednim pantografie czy to nie obowiązuje przy jeździe na sterowaniu wielokrotnym?
|
|
KM22 |
10.04.2021 20:47 |
Logicznym jest że przy uszkodzeniu pantografu narobi to szkód drugiej lokomotywie bądź przewożonemu ładunkowi, jednak u nas mało kto zwraca na to uwagę gdyż nie jest to podyktowane jakimkolwiek przepisem. Jedynie chyba maszyniści z odrobiną troski wobec ładunku zwracają na to uwagę.
|
|
Tomasz Zajkowski |
10.04.2021 21:25 |
Czy ja wiem czy mało kto... W 99% przypadków gdy widzę lokomotywy w tandemie, to prowadząca jedzie na przednim badylu.
|
|
pawel.guraj |
10.04.2021 21:35 |
A tak jeszcze w temacie badyli - zauważyłem coraz więcej maszyn jeżdżacych na przednim badylu jeżeli ciągną kontenery.
|
|
Mikołaj Paśko |
10.04.2021 22:26 |
Jak wszedłem w tagi to na kilku fotach tego duetu na galerii wszędzie jadą na tylnych i tak też chyba najczęściej w Kolpremie widywałem. Hmm, może po prostu oni mają taki zwyczaj
|
|
MNK |
10.04.2021 23:08 |
@Tomasz: ale wtedy z reguły jadą na maszynistów w obu lokach. Wtedy jakby cokolwiek by stało się z podniesionym drugim pantografem w pierwszym loku, to maszynista w drugiej lokomotywie w razie jakiekolwiek wypadku może być poszkodowany.
@Paweł: i auta. Wtedy ścierana warstwa z pantografu nie ląduje na samochodach.
Z tego co zaobserwowałem w Kolpremie maszynista jedzie jedynie w pierwszej maszynie.
|