TEM2-246 z asystą TEM2-247 forsują wzniesienie znajdujące się nieopodal cukrowni Diamant w Glinojecku z połówką ciężkiego węglarza. Druga połowa zostanie wprowadzona na zakład przez samą 246 po wyładunku pierwszej i odstawienia próżnych wagonów na tor położony najdalej na zachód. Również na tym torze stoi skład beczek oczekujących na melasę. Ten skład jeździ tylko kilku razy do roku. Tamara 247 schowa się na szopę, aby po południu wyjechać z jedną platformą, aby pomóc w prowadzeniu prac torowych na bocznicy. Niestety obecnie koleją do cukrowni dostarczany jest tylko węgiel oraz odbierana wyżej wspomniana melasa. W przeszłości do cukrowni przyjeżdżały "Tadeusze" oraz kontenery wiozące cukier. Budowę cukrowni rozpoczęto pod koniec 1976 roku i obecnie jest jedną największych i najnowocześniejszych cukrowni w Polsce. Dwie widoczne na zdjęciu lokomotywy są jedynymi, które znajdują na zakładzie.
Dodano: 24.06.2020 14:58
|