Komentarze |
|
Krzakozaur |
11.02.2018 22:44 |
Koniec wspaniałej historii, której doświadczyli Melina i Barnim na pierwszym zlocie, wtedy gama szła jak burza i mimo opóźnienia prawie 20 minut, w Rzeszowie byliśmy przed czasem :D
|
|
Drago |
12.02.2018 09:05 |
Ta elektryfikacja już dawno powinna nastąpić. Mocno newralgiczny punkt jak na region a miejmy nadzieję, że poprawi się teraz sytuacja przewozowa. Bo wiecznie słyszy się, że Gama nie domaga, że IC ma problemy ze spalinówkami.
|
|
Rafno |
12.02.2018 22:05 |
Doszło do tego, że łatwiej linię zelektryfikować niż w narodowej spółce kupić kilka/kilkanaście dobrych spalinowych lokomotyw pasazerskich... Zdjęcie fajne - Doc!
|
|
Drago |
12.02.2018 23:14 |
Wiesz Rafał, tutaj ten problem można postrzegać na wiele sposobów. Fakt, może zakup kilku spalinówek jest tańsze jak modernizacja linii kolejowej, ale w sumie zakup kilku diesli nie rozwiązuje problemu, bo jak je rozlokować po kraju? Musisz mieć planową maszynę na pociąg X ale co jak dana maszyna nawali, a jeszcze przecież jest rozlokowanie tych kilku spalinówek po całym kraju. Pamiętam jak to było z naszym EC Wawel i wymianie EP07/08/09 na SU46. Awaria jednej lokomotywy spalinowej ciągnęła za sobą spore problemy, a to lokomotywa zastępcza a to z ogrzewaniem a to bez, a to podsył z Węglińca, za tym szło opóźnienie. W takim kraju jak nasz lepiej zdefektować elektrykiem bo zawsze coś w zapasie się znajdzie na drodze przebiegu. A zakup kilku lokomotyw spalinowych na Polskę nie rozwiązuje problemu.
|
|
Romek |
13.02.2018 00:16 |
Elektryfikacja linii nie służy tylko dla PKP IC, lecz dla wielu innych przewoźników m.in. towarowych, którzy musza kombinować z lokomotywami spalinowymi. ;)
|
|
Rafno |
13.02.2018 09:01 |
Absolutnie rozumiem, że nie dla tego elektryfikuje się Lublin - Rzeszów, a korzyści będą dla wszystkich. Chodzi mi o fakt "telenoweli" w wydaniu PKP IC z brakiem sprawnych lokomotyw spalinowych, który trwa już na tyle długo, że część tras zdążą zelektryfikować.
Drago, nie jestem świadomo ze rokowanie w przypadku awarii pod drutem jest dużo lepsze, niemniej zaniedbywanie linii spalinowych jest wioczne golym okiem i o ile awaria przytrafia się raz na jakiś czas, a jest dostep do 1 loka rezerwy to system może w miarę bezpoleśnie funkcjonowac. Obecnie wydaje się całkowicie niewydolny...
|
|
Krzakozaur |
02.03.2018 18:14 |
Panowie jesteśmy w Polsce :D, tu trzeba cieszyć się, że coś się robi :D
|
|
Exif |
Make: |
NIKON CORPORATION |
Model: |
NIKON D3400 |
Exposure time: |
1/500 sec(s) |
Aperture value: |
F/7.1 |
ISO speed: |
400 |
Date created: |
01.02.2018 10:17:30 |
Focal length: |
98mm |
|