Komentarze |
|
Sigman |
21.01.2016 23:27 |
Zdjęcie w stylu "kurde nie zdążyłem dobiec do przejazdu, a już jedzie, szybko byle jaką fotkę strzelić w desperacji!" :D
|
|
Maciej Mikołajczak |
21.01.2016 23:33 |
Poprzednie zdjęcie rokowało bardzo dobrze, aż za dobrze, a teraz mamy powrót do typowego "stylu" Bartusia... No szkoda, zanosiło się na mega poprawę, a znów mamy bylejakość. Ty serio chłopie nie widzisz, że 2/3 zdjęcie to łyse, nieciekawe pole, zaś pozostała 1/3 to plątanina przewodów WN?
|
|
Mateusz J. |
21.01.2016 23:43 |
Mówiłem Bartek że to foto jest do pośladków...
|
|
Krzakozaur |
22.01.2016 00:16 |
Kolejny skandal?
O nie do tego nie dopuszczę, odpowiem na spokojnie na każdy komentarz :D.
@Sigman, Zdjęcie w stylu "kurde nie zdążyłem dobiec do przejazdu, a już jedzie, szybko byle jaką fotkę strzelić w desperacji!" :D , tylko fotka do której się przygotowywałem od pewnego czasu. Latem nie było możliwości tutaj posklejać wszystkiego do kupy, ponieważ większość terenów była zarośnięta roślinnością, zimą podszedłem do tematu po raz drugi, ale brakło słońca, tutaj w końcu udało się trafić warunki :D.
@Macieju: Czy ja wiem czy gleba nieciekawa?, mamy kawałek drogi w lewym dolnym rogu, poza tym z białego pola gdzieniegdzie wystają kamieni i części słabo spulchnionej ziemi, fota została też wykonana w ostatnich promieniach zachodzącego słońca co dodaje jej uroku, kadr uzupełniony jest o ciekawą chatkę i drzewko z prawej strony, które nieco kontrastuje do wszechobecnej bieli.
@Oggy: jak to fajnie napsiałeś mi na FB, "ale to tylko moje zdanie".
Każdy konstruktywny komentarz mile widziany :D.
Pozdrawiam i dobrej nocy życzę :D
|
|
Mateusz J. |
22.01.2016 00:25 |
Nie no, kurde, Bartek, co Ty usiłujesz udowodnić? Moje zdanie jak widać inni podzielają. Zdjęcie jest słabe, a Ty usiłujesz przekonać odbiorcę że się myli, bo gdzieś tam jest jakiś urok? Nikt poza Tobą go nie widzi. Błędy techniczne: skład w 3/4 zasłonięty krzakami, kompozycja niewyważona z horyzontem w połowie wysokości kadru, gdzie dolna połowa to tylko i wyłącznie gleba, i ogólnie słaby dobór miejsca przez krzaki i słupozę. Bez obrazy, ale Twoja argumentacja to typowy przykład "mów do dupy, a Cię osra"...
|
|
Krzakozaur |
22.01.2016 00:37 |
Oggy mylisz się , wcale nie przechodzę obok Waszych komentarzy, napisałem tylko co pozytywnego dostrzegłem w tej miejscówce, przypomina mi się trochę dyskusja pod tą fotką: http://www.ok-kolej.pl/details.php?image_id=10108 , przypadku tej fotki pociągu jest znaczniej więcej.
W zaparte nie będę szedł, fota została dodana i nie będę jej kasował jak kilka innych, pzodrówki
|
|
Maciej Mikołajczak |
22.01.2016 01:30 |
Patrząc na twoją kolejną próbę bronienia po prostu słabego i nieudanego technicznie kadru doszedłem do wniosku, że tamto dobre zdjęcie to był jakiś jednorazowy przypadek, czysty fart i tak naprawdę nic się w twojej twórczości nie zmieniło. No szkoda, no trudno.
Z resztą gdzie tu jest niby klimat? 2/3 zdjęcia to tak puste pole że o ja pie...ole, pozostała 1/3 to plątanina paskudnych przewodów WN. Skład przysłonięty niemalże całkowicie drzewami, słupoza i kiepski dobór parametrów: F/3.5, ISO100 - WTF?! To chyba było robione na auto...
Masz sentyment do tego miejsca, uważasz że ma ono klimat - spoko. Jednak jeśli chciałbyś nas o tym przekonać to powinieneś stanąć tutaj w zupełnie innym miejscu, wykonać całkowicie inaczej ten kadr, może w jakichś ciekawych warunkach jak np. mgła czy pod słońce o wschodzie by pokazać widzom że miejsce jest warte uwagi.
|
|
Kolins |
22.01.2016 03:36 |
Bartuś, po co te wygłupy? "Rolnicze" foto na kolejowej galerii.
|
|
pawel.guraj |
22.01.2016 08:43 |
Jak można swoje 3 grosze - nawet jeżeli by popatrzeć na taką kompozycję bez kontekstu kolejowego, to jedynym elementem który łapie oko jest wielka biała plama - nie ma żadnego elementu, który by wyprowadził oko z tej plamy na temat zdjęcia, co więcej wał na pierwszym planie jeszcze ten efekt potęguje.
Gdyby wykadrować tak, że chałupa znalazła by się w jednym z "ciepłych" punktów do dalej obserwator powędrował by po granicy pola i natknął się na pociąg za kibelkiem a dalej drzewo - odbiór byłby zupełnie inny.
|
|
Drago |
22.01.2016 08:53 |
Oj będziemy pogadane podczas zlotu :) Kadr może i mógłby być lepszy nawet z tego miejsca jakby zmienić odrobine może schemat patrzenia. Tutaj za dużo szczegółów nie zbiegających się w całość. Tak to ładnie ujmując bym nazwał.
|
|
Melina |
22.01.2016 09:15 |
Myślę, że Bartek chciał nam po prostu dużo pokazać. Wyszło za dużo. Gdybym mierzył się z tą miejscówką, szedłbym w kierunku ograniczenia zbędnych elementów i chyba skupiłbym się (jakkolwiek dziwnie to zabrzmi w tym kontekście) na... wychodku.
Tym razem bez plusa, ale Bartek - nie poddawaj siÄ™ :)
|
|
Krzakozaur |
22.01.2016 09:45 |
Fota z cyklu pociąg wjechał między bułkę a zakąskę :D, tak patrzę na proporcje i rzeczywiście chyba nieco przesadziłem z panoramą, ale to chyba nie powód by zaraz tutaj psy wieszać, można podyskutować. Może dziś jeszcze przysiądę nad tą fotką i pokombinuję z proporcjami, i byśmy może zapodali podmiankę?.
Drago chyba usiądę obok Ciebie, chętnie porozmawiam, czasu będzie dużo :D, chociaż mnie cały czas ciągnie w takie zakamarki :D.
Macieju tego dnia zrobiłem jeszcze jedną fotę, był to budyń jest na galerii, luknij sobie, nie jest chyba ze mną aż tak źle :D
|
|
Drago |
22.01.2016 11:21 |
Bartek po prostu lubi "penetrować" krzaki i nowe miejsca haha :) W pociągu to każdy obok siebie będzie siedział :)
Tak więc każdy z każdym pogada sobie...
|
|
Krzakozaur |
22.01.2016 22:23 |
Drago dobry koment :D, już pracuję nad poprawką lekką :D, a tak na marginesie, gdzie się podziały dwa pozytywne głosy? :D
|
|
Mateusz J. |
23.01.2016 00:13 |
Zdjęcie podmienione.
Ale jak to mówią, bata nie ukręcisz ;)
|
|
Krzakozaur |
23.01.2016 00:23 |
Tak wiem, ale postanowiłem nieco popracować nad foteczką po wysłuchaniu Waszych rad :D, dzięki za podmiankę :D
|
|
Sigman |
23.01.2016 01:11 |
Według mnie podmianka niestety nic nie pomogła.
|
|
pawel.guraj |
23.01.2016 08:05 |
A coś się zmieniło?
|
|
Krzakozaur |
23.01.2016 08:24 |
Pozbyłem się prawej strony i dużej ilości gleby, pociąg znalazł się w mocnym punkcie, kadr nie jest podzielony na pół, 2/3 to gleba, raszta niebo. Poczytałem Wasze komentarze i mniej więcej pod tym kątem obrobiłem to foto :D, pozdrówki
|
|
Sigman |
23.01.2016 21:09 |
Nic to nie pomogło, dalej mamy zaśnieżone pole na większej części zdjęcia, paskudny, brzydki dom, wychodek, pociąg za krzakami, druty elektryczne, chłodną kolorystykę... nie przekonuje mnie to niestety :(
|
|
Krzakozaur |
23.01.2016 22:53 |
Zerknijcie na moją fotę budynia, tam też jest pełno druta i pola a mimo to fotka doceniona, nie umiem dobierać fotografii na galerię widocznie.
|
|
Krzakozaur |
25.01.2016 10:21 |
PoproszÄ™ bana dla tego Pana,
Jak Ci się nie podoba moje postępowanie to proszę o moich zdjęć nie komentowanie...
|
|
Norbert |
25.01.2016 20:08 |
Zdjęcie mi się nie podoba, jak wiele innych na OK-Kolej. Tylko co z tego?
Mam dla autora bardzo zwięzłą propozycję:
1) Udostępniając fotografie na publicznej galerii licz się z tym, że mogą się nie podobać.
2) Jeśli się nie podobają, nie rozdzieraj szat i nie narzekaj. To dziecinne.
3) Przedmiotowej krytyki słuchaj, wyciągaj wnioski jeśli uważasz to za stosowne. Bezprzedmiotową ignoruj.
|
|
Krzakozaur |
25.01.2016 20:24 |
Norbert, oczywiście masz rację, tylko widzisz, dawniej nieco psułem atmosferę swoimi wybrykami i niesmak pozostał, jak zrobię jakiś błąd- czytaj fota jak powyższa, która nie trzyma się pewnych kanonów od razu pojawia się grad komentarzy w stylu Macieja, o Rafalskim nie wspominając, ale jego niechęć do mnie wzięła się z czego innego, ale o tym nie chcę mówić publicznie, zerknij na poprzednie foty z tego roku, po nich widać, że jednak pewne wnioski wyciągam, pozdrówki
|
|
Mateusz J. |
25.01.2016 21:41 |
Problem tylko w tym, że sam Bartek te wywody prowokujesz. Prowadzisz wojnę podjazdową nie wiadomo o co, wstawiasz słabe zdjęcie którego bronisz jakby było relikwią, a jednocześnie czepiasz się zdjęć innych użytkowników o błędy bardzo podobne do tych które sam popełniasz. Wg mnie cały czas brakuje Ci samokrytyki. Proponuję Ci po prostu siedzieć cicho i ignorować każdy prowokujący komentarz, a krytykę przyjąć z pokorą, której niestety zawsze Ci brakowało.
|
|
Krzakozaur |
26.01.2016 00:48 |
Póki co to Rafalski nie może pogodzić się z tym, że ja nic nie mam do ludzi, których on sam nie szanuje...
@Oggy, a wiesz czego mi brakuje?
Starej okejki, gdzie nawet jak ktoś wrzucił gniota to na wstępie nie był zmieszany z błotem jak to się dzieje teraz, potrafiliśmy sobie podyskutować na temat danego zdjęcia i nikt nikomu do gardła nie skakał, a teraz?, wchodzi np. Młoda, nowa twarz ze słabym zdjęciem i na wstępie dostaje komentarz typu: "Kolego, chyba pomyliłeś strony?".
Odnośnie powyższej foty, ( chociaż to już nie jest oryginał) dodawałem ją z pełną świadomością, że jest to kadr, który wyróżni się spośród innych "nudnych szlakówek", poczułem klimat starej okejki, ale widocznie za wcześnie...
Cóż muszę się po prostu dostosować do panujących kanonów, jeśli chcę zostać na tej galerii, nieprawdaż?
|
|
maciekhol |
28.01.2016 18:33 |
O zdjęciu krótko: nie porywa, ale też nie odbiega w drastyczny sposób od wielu innych, które zadomowiły się w galerii i maja się dobrze..
Punkt 2.11 z całym szacunkiem, to albo przeoczenie i nieporozumienie, albo znak ze duch współczesnych czasów dotarł i do Okejki..:(
Bo niby kto i w jaki sposób będzie oceniał, czy i które oceny sa "kolesiostwem" a które "uczciwie zdobytymi głosami"?
Stając w obronie demokracji-przywrócie fotkę Bartka na głowną stronę!
|
|
Exif |
Make: |
NIKON |
Model: |
COOLPIX P7100 |
Exposure time: |
1/640 sec(s) |
Aperture value: |
F/3.5 |
ISO speed: |
100 |
Date created: |
09.01.2016 14:27:41 |
Focal length: |
6.8mm |
|