Komentarze |
|
Łuki |
11.03.2015 20:56 |
Dwutysięczny byk będzie jeździł?
|
|
Drago |
11.03.2015 21:23 |
Łuki, u Nas w Cargo jeżdżą 4 rodzaje byków. Stare, seria 1200, seria 2000 do 2027 i od 2028 wzwyż.
Każda seria się od siebie różni. A akurat w tej serii 2000 jest strasznie dużo skomputeryzowanych rzeczy. Praktycznie cała lokomotywa.
|
|
Łuki |
11.03.2015 21:43 |
Chodzi mi dokładnie o ten numer . Chodziły słuchy, że mają go skasować
|
|
Radosław Skibiński |
11.03.2015 22:13 |
Stoi cały czas w Ostrowie Wlkp.
|
|
Drago |
12.03.2015 07:21 |
Czeka na Naprawe Rewizyjną niby.
|
|
Łuki |
12.03.2015 11:29 |
No to nie mogłeś być na autoryzacji tego wozu :P
|
|
Drago |
12.03.2015 13:55 |
Kwestia sporna bo seria 2000 jest tak wpisana w dokumentach. Nie ma że od 2000 do 2027.
Ale wytlumaczyłem i wiadomo o co chodzi :)
|
|
TKi3-120 |
12.03.2015 23:55 |
Są nowe szerszenie od 2000, czy 2001 (jak kto chce, to 2000 i tak martwym numerem jest) do do 2027 i nowe szerszenie od 2028 do 2056. Dla maszynisty najważniejsza różnica jest w tym, czym zadajemy pozycje (joystick/manetka) oraz w samym komputerku i wyświetlaniu parametrów. A ET22-2000 to albo na złom pójdzie, albo do Muzkolu. Bo ewentualna rewizja musiałaby być połączona z dostosowaniem do standardu nowego/starego szerszenia, a to jest nieopłacalne.
|
|
Exif |
Make: |
NIKON CORPORATION |
Model: |
NIKON D90 |
Exposure time: |
1/125 sec(s) |
Aperture value: |
F/5 |
ISO speed: |
200 |
Date created: |
10.03.2015 17:01:47 |
Focal length: |
48mm |
|