Komentarze |
|
Drago |
03.09.2014 08:12 |
No prosze jeszcze SP42 na popychu. Fajne dobre zdjecie. No i historia w dobrym wydaniu :)
|
|
KrzysztoF |
03.09.2014 11:37 |
Spalinowóz pasażerski na popychu składu towarowego, nieźle ..
|
|
Mateusz J. |
03.09.2014 15:21 |
Przecież z punktu widzenia własności trakcyjnych między SM i SP42 nie ma praktycznie żadnej różnicy. W tamtym czasie nieliczne pozostałe w służbie wielkopolskie kociołki dostawały mało zaszczytne role lokomotyw manewrowych czy lekkich towarowych.
|
|
Drago |
03.09.2014 15:26 |
Kocioł parowy praktycznie to cala róznica. Pojazd dostosowany do ogrzewania pociągów osobowych o charakterystyce grzania pociągu parą.
|
|
KrzysztoF |
03.09.2014 22:07 |
To tak jakby EP09 spiąć ze składem towarowym - może to już złe porównanie, lecz mamy przekładnie towarową, albo pasażerską .
|
|
Drago |
03.09.2014 22:16 |
Co do EP09 z towarowym to proszę :D http://ok-kolej.pl/details.php?image_id=10663
|
|
Mateusz J. |
04.09.2014 01:08 |
Akurat w przypadku SM/SU/SP42 układ napędowy jest dokładnie taki sam, od silnika, przez prądnicę, silniki trakcyjne i na przekładniach osiowych kończąc - nie ma różnicy zatem czy się uwija przy towarze, czy przy osobówce. Z resztą kto się wówczas przejmował tym co robią kociołki - seria i tak była już wtedy do wyrżnięcia ;)
|
|
Krzakozaur |
04.09.2014 23:39 |
Piękna historia, docenta zostawiam lub jak kto woli *** :D, a tak przy okazji zapytam, Maciej, chodzisz może na żużel :D?, może w Play Off Start pojedzie z Orłem Łódź, byłaby okazja na spotkanie :D, pozdrówki
|
|
Maciej Jasiński |
14.09.2014 22:32 |
@bartus - wybacz, że tak długo, dziś dopiero zajrzałem na okejkę. Na żużel nigdy nie jeździłem, okazjonalnie w telewizji w środku nocy jakieś powtórki finału drużynowych mistrzostw świata, jak nasi wygrali i tvp była łaskawa to puścić.
|