Bar_tek
-Bartłomiej A.
 
-Gdańsk
 
Canon EOS 1V + 17-40 f/4L + 70-200 f/4L
20.02.2014
1116 komentarzy
174 zdjęć
https://www.istockphoto.com/pl/portfolio/bartlomiejadamik?assettype=image&mediatype=photography&sort=best
Zdjęcia  Mapa
Komentarze

Bar_tek 17.09.2020 18:18
Fajny kadr :)
Bar_tek 01.09.2020 21:47
Dzięki :) Na pewno będę coś próbował tu złapać jesienią, ale liczę na jakiś pociąg techniczny. Może się uda :)
Bar_tek 29.08.2020 11:50
Hehe :)
Bar_tek 24.08.2020 17:44
Dzięki :)
Bar_tek 04.08.2020 12:26
Dzięki :-)
Bar_tek 30.07.2020 19:13
Ładnie złapany :)
Bar_tek 24.07.2020 12:18
:-)
Bar_tek 28.06.2020 16:11
Czyli, że ok, czy, że szajs?
Bar_tek 26.06.2020 07:17
Ok :)
Bar_tek 24.06.2020 22:11
Dlaczego nie łapałeś z drugiej strony, tak żeby teletechnika nie była na składzie?
Bar_tek 18.06.2020 20:20
Hehe :) Szlakowa 35-40 km/h, a skład jest jakieś 300-400 metrów od mnie.
Dzięki :)
Bar_tek 15.06.2020 23:12
Twój DR?
Bar_tek 05.06.2020 23:23
Petarda :)
Bar_tek 30.05.2020 01:19
Pierwszy test możliwości? :-)
Bar_tek 28.05.2020 17:28
Po prawej i po lewej stronie torów Stawy Marianki. Fajne zdjęcie.
Bar_tek 27.05.2020 07:29
Dzięki :) Tak, mój szofer :D
Bar_tek 16.05.2020 13:32
Faktycznie nastawnia GKK była zaraz obok :)
Bar_tek 16.05.2020 13:28
Wyszków tonie.
Bar_tek 01.05.2020 00:19
Petarda :D
Bar_tek 28.04.2020 17:58
:)
Bar_tek 28.04.2020 07:30
Można by się pozbyć fragmentu słupa z lewej :)
Bar_tek 01.04.2020 21:48
Ciekawie wygląda pociąg w takiej okolicy ;)
Bar_tek 27.03.2020 21:41
Dzięki, poprawione :)
Bar_tek 19.03.2020 22:59
O Cię Panie.
Bar_tek 13.03.2020 19:08
Poprawione, dzięki :)
Bar_tek 12.03.2020 17:16
Ciekawa peronówka ;)
Bar_tek 09.03.2020 07:35
Tafla wody sprawia takie wrażenie.
Bar_tek 08.03.2020 19:18
Leci w lewo.
Bar_tek 07.03.2020 14:29
Kolejowy, wyjazd w kierunku Adršpachu.
Bar_tek 04.03.2020 19:23
Dzięki za podpowiedź.
Bar_tek 25.02.2020 23:45
Trochę brutalne.
Bar_tek 13.02.2020 19:45
Niestety sporo maszyn tu gnije.
Bar_tek 25.01.2020 12:02
Dzięki :)
Bar_tek 23.01.2020 13:19
Pociąg zatrzymuje się, jeżeli ktoś stoi na peronie.
Bar_tek 10.01.2020 23:11
Czasami mam wrażenie, że ktoś, kto wymyśla te malowania, to robi to tak, żeby na zdjęciu dobrze wyglądało :D
Bar_tek 09.01.2020 13:33
Mam tam złapaną tą samą lokomotywę, tylko chwilę wcześniej. Podejrzewam, że jednak nie o to chodziło.
Bar_tek 21.12.2019 12:37
Fakt, jedna z bardziej klimatycznych linii na jakiej byłem :)
Około 20 wagonów.
Bar_tek 21.12.2019 11:53
To jest klimatyczne zdjęcie :) Nawet z Kioskiem, za którymi nie przepadam :D
Bar_tek 12.12.2019 22:13
Mateusz, pewnie było by ciekawiej. Ale wciąż nie mogłem dać obiektywu wyżej, dodatkowo korzystałem z monopoda i nie chciałem drażnić Mechanika, w końcu i tak sterczałem na torach.
Dzięki ...
Bar_tek 10.12.2019 07:27
Dolina była ciemna, a bezpośrednio nad lokomotywą wschód słońca, więc starałem się jakoś to pogodzić. Z drugiej strony myślę, że czasami inny kadr też może się podobać, jednakowych m ...
90503
3   143   15  
90503
Bar_tek
ET22-669
1   170   19  
ET22-669
Bar_tek
Artus
4   199   13  
Artus
Bar_tek
SM42-923
4   265   19  
SM42-923
Bar_tek
Niedźwiadek
0   228   14  
Niedźwiadek
Bar_tek
SM42-2125
3   277   19  
SM42-2125
Bar_tek
Borsuk
5   313   21  
Borsuk
Bar_tek
ST44-1214
2   208   16  
ST44-1214
Bar_tek
Jeleń
3   244   19  
Jeleń
Bar_tek
ST44-1214
3   288   18  
ST44-1214
Bar_tek
Gdańsk Kanał Kaszubski
0   230   15  
Gdańsk Kanał Kaszubski
Bar_tek
SM42-2378
4   279   24  
SM42-2378
Bar_tek
401Da-471
3   250   11  
401Da-471
Bar_tek
"Bory Tucholskie"
2   272   15  
"Bory Tucholskie"
Bar_tek
Martinka
0   194   16  
Martinka
Bar_tek
Manewry II
4   304   21  
Manewry II
Bar_tek
ET22-143
0   189   8  
ET22-143
Bar_tek
EN57-675
0   182   9  
EN57-675
Bar_tek
Czarna Woda
3   271   17  
Czarna Woda
Bar_tek
Jeśień na PKM
2   257   15  
Jeśień na PKM
Bar_tek
EP09-046
5   385   19  
EP09-046
Bar_tek
Trutnov Poříčí
3   278   8  
Trutnov Poříčí
Bar_tek
Rogoźnica
3   244   13  
Rogoźnica
Bar_tek
E483 258
3   352   12  
E483 258
Bar_tek