ST44-1211 + ST43-71
ST44-1211 + ST43-71
7   762   5  
EP07drago 04.07.2012 | Rogoźnica
Dwa wygaszone Diesle w postaci ST44-1211 + ST43-71 stoją przy peronie pierwszym Rogoźnickiej stacji.
Po zapytaniu dyżurnego, co tak słabo z ruchem. Odpowiedział
- skończyło się Euro skończył się ruch :)

Dziś w Rogoźnicy nie spotkaliśmy z Łukim nic prócz tych dwóch maszyn. Ale za to dorwaliśmy kołomne na kopalni w Gniewkowie oraz TEM2-059 w Czerwonym malowaniu przy kopalni w Dzierzków/Borów. Genialny klimat. Tak blisko a jeszcze nie odkryty, aż do dziś hehe :)

Dodano: 04.07.2012 23:30

Inne w Kategorii ST44 / M62
Komentarze
Tp4 05.07.2012 00:22
przyjemne dla oka. [5]
Skupa 05.07.2012 13:59
Drago, Łuki; a jak ogólnie jest z ruchem na tym odcinku podsudeckiej ? bo mam zamiar się w najbliższym czasie tam pojawić i nie wiem czy warto ;-)
Ślepy 05.07.2012 16:34
Dla mnie bomba [5]
EP07drago 05.07.2012 17:44
Skupa, jest różnie. Nie mieszkam przy samej podsudeckiej by widzieć co jeździ i w jakiej ilości. Zapewne zawsze coś się katurla. Tak jak napisałem pod zdjęciem, tego dnia była kicha z ruchem, przynajmniej w tym momencie w ktorym tam się zjawiliśmy. Jak widac dwa wygaszone Diesle w Rogoźnicy, w Jaworze M62-1200 DLA oraz szykujacy sie do wjazdu na kopalnie Kołomna która łapaliśmy z Łukim.

Jak pojedziesz na podsudecka i bedziesz tam cały dzień to na pewno coś złapiesz.
Rafno 05.07.2012 20:26
5*
Skupa 05.07.2012 21:25
Niedługo się pojawię ;-)
Krzakozaur 29.11.2012 00:29
Gagarów dwóch :), hehe dobry tekst, jak będziesz tam cały dzień to na pewno coś złapiesz:-D:-D, Pamiętam, gdy jakiś czas temu jechałem na foty i do rozkładu osobówek dopisałem sobie: ,,plus 5 towarów, oby. Hehe i sprawdziło się,Panie Skupa, czas chyba robić notatki i będziet ok :)
Tagi
ST44ST44_1211ST43ST43_71GagarinGagarRumunluzakiKołomnaRogoźnicaLatoDolnośląskiePodsudeckaD29_137
Exif
Make: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D90
Exposure time: 1/400 sec(s)
Aperture value: F/7.1
ISO speed: 200
Date created: 04.07.2012 13:54:11
Focal length: 66mm
Mapa

RSS Feed: ST44-1211 + ST43-71 (Komentarzy)