Stara infrastruktura vs nowa lokomotywa
Stara infrastruktura vs nowa lokomotywa
Marcel 27.04.2018 | Wrocław Brochów
EU46-514 od kilku dni jest do dyspozycji maszynistów instruktorów z Zakładu Dolnośląskiego PKP CARGO S.A. Właśnie dla nich trwają szkolenia z obsługi tej lokomotywy, gdyż od grudnia 2018 roku większość pociągów tego przewoźnika jeżdżących dotychczas przez Forst/Zasieki i Gubin zostanie przetrasowanych przez Węgliniec i Horkę. Maszyna widoczna na zdjęciu dopuszczona jest do eksploatacji na terenie Austrii, Niemiec, Holandii, Czech i Słowacji. Pojazd udaje się na grupę wyjazdową w celu odbycia przez załogę szkoleniowej jazdy luzem do Strzelina.

Dodano: 27.04.2018 21:23

Inne w Kategorii 170 / 191 / EU46 / VECTRON
Komentarze
EP07drago 28.04.2018 13:28
No i w końcu trafiła na nasz zakład. Marcel szykuj nam tam jazdę :)
Tagi
EU46-514pkp_cargoVectronWrocław_Brochówwiosnadolnośląskieszopa
Mapa

RSS Feed: Stara infrastruktura vs nowa lokomotywa (Komentarzy)