Komentarze |
|
Melina |
09.03.2018 19:38 |
Jak ja żałuję, że osoby odpowiedzialne za politykę taborową w Cargo nie zatrudniły w odpowiednim czasie, właśnie powyższych maszyn do odgarniania tych swoich augiaszowych stajni ;), tylko zdecydowały się na moderny starych i śmierdzących ruskich trupów. Przepiękne są dla mnie te Siemensy! Nie wiem, nie znam się, ale gdy wyobrażę sobie jak wyglądałby cargowski gagar obok takiego ER20, to odczuwam jedynie wstyd i zażenowanie :D
A co mi tam, za maszynÄ™ + (ale i foto bardzo atrakcyjne) :)
|
|
TKi3-120 |
10.03.2018 23:26 |
I tu masz w pełni rację - ER20 to idealny następca ST43. A tak ruscy raz zaśmiali nam się w twarz, zasypując naszą kole masą tandentnych ST44, następnie drugi raz, przysyłając jeszcze gorsze silniki do ich pseudomodernizacji. Te ER20 mają naprawdę rasowy design !
|
|
Kolins |
10.03.2018 23:35 |
A jak to fajnie brzmi! Dla dźwiękowca - coś wspaniałego.
|
|
Maciej Mikołajczak |
12.03.2018 10:27 |
No i to jest wóz! Z przyjemnością bym takie cudo ujrzał na towarowym u nas, koniecznie gdzieś w górach ;) +
|
|
Andree |
22.03.2018 09:38 |
CARGO woli złomować i modernizować niż kupić nowe lokomotywy Simensa czy Newagu. ale ktoś za to odpowiada.
|
|
Exif |
Make: |
Canon |
Model: |
Canon EOS 650D |
Exposure time: |
1/640 sec(s) |
Aperture value: |
F/4.5 |
ISO speed: |
400 |
Date created: |
08.09.2016 15:33:38 |
Focal length: |
105mm |
|