Ostatni miesiÄ…c
Ostatni miesiÄ…c
Janusz Walczyna 01.02.2018 | Kraśnik
Luty to ostatni miesiąc planowych jazd SU160 i pociągów TLK między Lublinem a Rzeszowem, w postaci jaką znamy. Szlak już niedługo będzie wyglądał wyglądał nieco inaczej..Od 1-go marca ruszają zamknięcia związane z elektryfikacją tej części linii nr 68. Oraz planowa (tym razem) ZKA Lublin - Rzeszów.
Na zdjęciu SU160-001 z pociągiem TLK 38102 Gombrowicz zbliża się do stacji Kraśnik.

Dodano: 11.02.2018 13:39

Inne w Kategorii SU160 / 111Db / GAMA
Komentarze
Krzakozaur 11.02.2018 22:44
Koniec wspaniałej historii, której doświadczyli Melina i Barnim na pierwszym zlocie, wtedy gama szła jak burza i mimo opóźnienia prawie 20 minut, w Rzeszowie byliśmy przed czasem :D
Drago 12.02.2018 09:05
Ta elektryfikacja już dawno powinna nastąpić. Mocno newralgiczny punkt jak na region a miejmy nadzieję, że poprawi się teraz sytuacja przewozowa. Bo wiecznie słyszy się, że Gama nie domaga, że IC ma problemy ze spalinówkami.
Rafno 12.02.2018 22:05
Doszło do tego, że łatwiej linię zelektryfikować niż w narodowej spółce kupić kilka/kilkanaście dobrych spalinowych lokomotyw pasazerskich... Zdjęcie fajne - Doc!
Drago 12.02.2018 23:14
Wiesz Rafał, tutaj ten problem można postrzegać na wiele sposobów. Fakt, może zakup kilku spalinówek jest tańsze jak modernizacja linii kolejowej, ale w sumie zakup kilku diesli nie rozwiązuje problemu, bo jak je rozlokować po kraju? Musisz mieć planową maszynę na pociąg X ale co jak dana maszyna nawali, a jeszcze przecież jest rozlokowanie tych kilku spalinówek po całym kraju. Pamiętam jak to było z naszym EC Wawel i wymianie EP07/08/09 na SU46. Awaria jednej lokomotywy spalinowej ciągnęła za sobą spore problemy, a to lokomotywa zastępcza a to z ogrzewaniem a to bez, a to podsył z Węglińca, za tym szło opóźnienie. W takim kraju jak nasz lepiej zdefektować elektrykiem bo zawsze coś w zapasie się znajdzie na drodze przebiegu. A zakup kilku lokomotyw spalinowych na Polskę nie rozwiązuje problemu.
Romek 13.02.2018 00:16
Elektryfikacja linii nie służy tylko dla PKP IC, lecz dla wielu innych przewoźników m.in. towarowych, którzy musza kombinować z lokomotywami spalinowymi. ;)
Rafno 13.02.2018 09:01
Absolutnie rozumiem, że nie dla tego elektryfikuje się Lublin - Rzeszów, a korzyści będą dla wszystkich. Chodzi mi o fakt "telenoweli" w wydaniu PKP IC z brakiem sprawnych lokomotyw spalinowych, który trwa już na tyle długo, że część tras zdążą zelektryfikować.

Drago, nie jestem świadomo ze rokowanie w przypadku awarii pod drutem jest dużo lepsze, niemniej zaniedbywanie linii spalinowych jest wioczne golym okiem i o ile awaria przytrafia się raz na jakiś czas, a jest dostep do 1 loka rezerwy to system może w miarę bezpoleśnie funkcjonowac. Obecnie wydaje się całkowicie niewydolny...
Krzakozaur 02.03.2018 18:14
Panowie jesteśmy w Polsce :D, tu trzeba cieszyć się, że coś się robi :D
Tagi
SU160SU160-001KraśnikPKP_IntercityzimaD29-68TLKGombrowicz
Exif
Make: NIKON CORPORATION
Model: NIKON D3400
Exposure time: 1/500 sec(s)
Aperture value: F/7.1
ISO speed: 400
Date created: 01.02.2018 10:17:30
Focal length: 98mm
Mapa

RSS Feed: Ostatni miesiÄ…c (Komentarzy)