Jazda próbna
Jazda próbna
KWK Kebab 24.11.2017 | Zabrze
||Szlak Zabrze - Ruda Chebzie|| EP09-026 jedzie rozkładową 120tką z ZNLE do Katowic po skład pociągu 64100 Panorama. Uda się z nim do Wrocławia na próby ruchowe. Jest to podyktowane zmianą przez PLK prędkości maksymalnej dla EP09 luzem. Dotychczas było to 160km/h. Od pewnego czasu PLK przestała uwzględniać hamulec ED przy tworzeniu rozkładu. Bierze pod uwagę tylko hamulec pneumatyczny. Niestety hamulec klockowy EP09 jest słabszy od hamulca ED przez co brakuje masy hamującej aby móc jechać 160km/h. Stąd konieczność zapięcia kilku aby wagonów aby zapewnić wymagany procent.

Dodano: 09.02.2018 15:32

Inne w Kategorii EP09
Komentarze
Domio 09.02.2018 20:52
Jest dużo różnych teorii że 9 mają więcej hamowanego bez ED...
KWK Kebab 09.02.2018 21:17
Jakich teorii? Ja piszę o faktach. ED jest mocniejsze niż pneumatyk na EP09. Zobacz na wartości mas hamujących na pudle lokomotywy. Wszystko podane na tacy. Zaręczam, że w rzeczywistości różnica jest również odczuwalna na korzyść ED i to bardzo.
Domio 09.02.2018 21:42
No właśnie to co tam jest napisane to jedno a rzeczywistość druga...pomijam fakt że łatwo podkuć ten sprzęt. Popytaj instruktorów Swoich.
KWK Kebab 09.02.2018 22:49
A to jest wiadome, że różni się często. Ale swoje dalej twierdzę, ED mocniej działa od pneumatyka. Sprawdzane na próbach jeszcze jak luzem się jeździło.
Tagi
EP09-026D29-137ZabrześląskiejesieńPKP_IC
Exif
Make: Canon
Model: Canon EOS 50D
Exposure time: 1/800 sec(s)
Aperture value: F/5.6
ISO speed: 320
Date created: 24.11.2017 08:46:41
Focal length: 73mm
Mapa

RSS Feed: Jazda próbna (Komentarzy)