Zdałem! Można focić! ;)
Zdałem! Można focić! ;)
19   1343   24  
Cody 17.06.2016 | Poznań Wola
Trapezowa EP07-330 z pociągiem EIC Łokietek relacji Warszawa - Szczecin moja semafor wjazdowy na poznańskiej Woli, pozostawiając po sobie falę kropelek strącanego z sieci trakcyjnej. Zdjęcie dla mnie szczególne, gdyż po pierwsze wykonane na mojej rodzimej stacji, jeszcze kształtowej, a po drugie...

Jeszcze godzinę wcześniej byłem w szkole pisząc egzamin zawodowy. Była to część teoretyczna, więc po wypełnieniu wszystkich pól na komputerze od razu pokazywał się wynik. Zdany! Po wyjściu z sali szybka kontrola Facebooka. Trapezowa siódemka pędziła w moją stronę. Szybko się ubrałem i pognałem na tramwaj. Miałem bardzo mało czasu, żeby dojechać. Po wyjściu z tramwaju musiałem czekać ok. 5 minut na mamę, która po mnie podjeżdżała samochodem, bo tylko wtedy miałem szanse zdążyć. Z nieba zaczęły spadać pojedyncze kropelki. Niecałą minutę później była już konkretna ulewa, do tego słychać już było nadchodzącą burzę. Stałem na środku chodnika, w garniturze, w lakierkach, cały przemoknięty. W końcu mama przyjechała, szybko się zapakowałem do auta i pojechaliśmy. Na motywie byłem ok. 2 minuty przed planowym przyjazdem pociągu. Wyskoczyłem i zacząłem przymiarki. Deszcz nie ustępował, a wręcz się nasilał. Pociąg pojechał 5 minut spóźniony, już w trochę mniejszej ulewie, ale ciągle obfitej. Po powrocie do domu odnalazłem maszynistę prowadzącego tą lokomotywę, nie ukrywał on zdziwienia widokiem kompletnie przemoczonego, elegancko ubranego kolesia z aparatem przy torach, fotografującego w trakcie oberwania chmury. Tak to już jest z Naszą pasją, w pewnych sytuacjach wymaga poświęceń ;)

Dodano: 08.11.2016 22:43

Inne w Kategorii Tematyczny wtorek - 08.11.2016: "Pogoda pod psem - deszczowa kolej"
Komentarze
Tomasz Goldberg 09.11.2016 09:10
Extra fota. +
Bar_tek 09.11.2016 10:15
Ciekawa historia, no i ten pantograf rozpraszający wodę na trakcji ++
Cody 09.11.2016 10:22
Pociąg to Łokietek, a nie Łużyce. Poprawię jak wrócę do domu.
pawel guraj 09.11.2016 11:28
Super klimat +
Kolins 09.11.2016 12:07
Skadrowane znakomicie :)
EP07drago 09.11.2016 13:56
Klasa sama w sobie. Bardzo dobre zdjęcie +
Melina 09.11.2016 16:33
Świetnie to wygląda z tym ogonem za pantografem, +
Radosław Skibiński 09.11.2016 18:15
Jeszcze jakby wagony były zielone/czerwone ;)
Rafno 09.11.2016 21:34
Świetne +
Jakub Sus 09.11.2016 23:49
Super :) Doc
Łuki 10.11.2016 17:28
I tak Ci się udało? Bez podmianek? :P
Cody 10.11.2016 17:45
Hehe, jak widać można :D
Mateusz J. 10.11.2016 21:50
Nikt nie skrytykował, to nie widzi powodu do podmiany ;) Dorzucam plusa od siebie ;)
Gryf98 10.11.2016 22:32
Krzywe!:P W prawo leci. ;)
anonim1981 11.11.2016 15:58
Jest moc +
SU45-164 12.11.2016 15:00
Świetne, do tego jaka maszyna! +
Maciej Mikołajczak 11.12.2016 16:38
Dobre i świetna jakość ;) Dorzucam + Opis z chęcią przeczytałem i fajnie, że wszyscy jesteśmy w większym lub mniejszym stopniu porąbani na jednym punkcie :D Nie zapomnę min mechaników z FPLa jak kiedyś zimą fociłem ostatnie składy towarowe na 299 - facet w futrzanej czapie stojący w śniegu po kolana w zaspie, temperatura -16 na dworze, solidny wiatr jak to w górach i cierpliwie czeka na nadjeżdżający skład z węglem :D
Jaco 18.12.2016 16:54
Bardzo fajny kadr i chwała, że wytrzymałeś go!
Krzakozaur 08.07.2017 01:46
Młody, zdolny fotograf, gratuluję :D
Tagi
EP07EP07-330TrapezsiódemkaPoznańPoznań_WolaEICŁokietekD29-351Wielkopolskiewiosnaczerwiec2016tematyczny_wtorekpogoda_pod_psem
Mapa

RSS Feed: Zdałem! Można focić! ;) (Komentarzy)