ST43-116 & ST43-265
ST43-116 & ST43-265
11   870   11  
gorloj 18.02.2014 | Nysa
Duet rumunów pędzi szlakiem Nowy Świętów - Nysa. W tle rysuje się szczyt czeskiego Pradziada.

Dodano: 20.02.2014 20:30

Inne w Kategorii ST43 / 060Da
Komentarze
Sigman 20.02.2014 20:48
Bardzo bardzo mi się podoba!!! :)
Gagarin 21.02.2014 09:45
Bardzo dobre. :)
obserwator 21.02.2014 15:34
.doc
Norbert 21.02.2014 17:59
Dziwnie że akurat za tym słupem uchwycone, jednak piękny krajobraz i jakże lubiany kamieniecki duet gwarantują plusa. :)
Krzakozaur 23.02.2014 00:56
Norbert, pewnie jakby był to wagon to byś się nie czepiał :D?, widać, że tereny znasz, a od 27.02.do 2.03 będziesz może w Nysie ?, będę w okolicy, można wyskoczyć na foty:D. Pozdrówki, ***, a szynobus też by tu ładnie wyglądał :D
Rafno 24.02.2014 11:43
Doc!
Romek 25.02.2014 12:56
Piękny krajobraz, doceniam :)
gorloj 25.02.2014 21:17
@rabotnik, Norbert
Kawalek dalej krzak i znak, chwile potem wyschnieta trawa i inne suche badyle - skutecznie i upierdliwie zaslaniajace rumuny. A dalej kadr juz nie ten.
Ale i tak ciesze sie ze zdjecia, bo nieczesto sie zdarza ze tak odlegla gorke tak wyraznie widac z tej odleglosci, zwlaszcza gdy cokolwiek jedzie ;-)
gorloj 25.02.2014 21:20
@bartus1984
Teraz nie bedzie mnie w Nysie (jesli to do mnie), ale nastepnym razem daj znac wczesniej mailem to sie bedzie mozna dogadac na wycieczke po klasycznych miejscowkach
Krzakozaur 25.02.2014 23:42
Tak liczyłem, że masz teraz weekend wolny, cóż może następnym razem:D, a powyższa fota naprawdę w dechę, w rumuna :D:D:D
Tagi
ST43ST43-116ST43-265D29-137Nysaopolskiezima
Exif
Make: Canon
Model: Canon EOS 400D DIGITAL
Exposure time: 1/160 sec(s)
Aperture value: F/9
ISO speed: 400
Date created: 18.02.2014 15:37:28
Focal length: 200mm
Mapa

RSS Feed: ST43-116 & ST43-265 (Komentarzy)