Zbigniew Graczyk
Zbigniew Graczyk
Długo zastanawiałem się co napisać, niestety nic mądrego nie przychodzi mi do głowy.
Poznań
05.02.1977r.
NIKON D5000
01.01.2013
527 komentarzy
0 zdjęć
zgraczyk@op dot pl
Zdjęcia  Mapa
Komentarze

Zbigniew Graczyk 17.06.2019 21:51
@Admini OK - ...wielka prośba o podmianę, zdjęcie wysłałem na oficjalny adres galerii. Dzięki
Zbigniew Graczyk 14.06.2019 17:12
@Krzakozaur - ...obiecuję, że na kolejnym zdjęciu domek będzie :-)
@UOP - ...jestem świadomy, że gałąź przysłoniła nieco semafor. Doszedłem jednak do wniosku, że semafor nie stanowi w tym ...
Zbigniew Graczyk 11.06.2019 23:11
Piękne...
Zbigniew Graczyk 09.06.2019 12:30
...jest klimat :-)
Zbigniew Graczyk 09.06.2019 12:29
Fajnie... że była mgła, bo przynajmniej Traxx'a nie widać :-)
Zbigniew Graczyk 05.06.2019 08:41
@Krzakozaur - pierwszy raz słyszę... "domowe klimaty" :-) Chyba trochę jest w tym prawdy ;-) Pozdrawiam
Zbigniew Graczyk 05.06.2019 08:39
Dobre...
Zbigniew Graczyk 01.06.2019 23:43
Szlakówka... a ma w sobie coś :-)
Zbigniew Graczyk 30.05.2019 10:49
@Szymon Suliński - ...nie dało się GO ciut bliżej podpuścić? ;-)
Zbigniew Graczyk 30.05.2019 10:47
Na początek plusik ode mnie, na zachętę... W zasadzie Kolins i Drago powiedzieli już wszystko... Trzymam kciuki za kolejne zdjęcie :-)
Zbigniew Graczyk 30.05.2019 10:43
Jest moc...
Zbigniew Graczyk 30.05.2019 10:42
Ptak... dodaje uroku :-)
Zbigniew Graczyk 30.05.2019 10:40
Fajna miejscówka na jesień, zimę...
Zbigniew Graczyk 26.05.2019 00:16
Hmmm, 75 odsłon i tylko dwa plusy?
Zbigniew Graczyk 26.05.2019 00:13
Wiosna... Doceniam...
Zbigniew Graczyk 22.05.2019 15:03
Heh, doceniam... Komibnowane, wychodzone, jest klimat...
Zbigniew Graczyk 19.05.2019 21:55
@Admini - wielka prośba o podmianę zdjęcia, na wersję wysłaną na maila... Dzięki
Zbigniew Graczyk 15.05.2019 22:39
Dobre...
Zbigniew Graczyk 15.05.2019 22:38
Doceniam, z czystym sumieniem... bo inne :-)
Zbigniew Graczyk 13.05.2019 23:12
Doceniam... Warto podejść do tego "domku", bo na 353 ostatnio "wycinają" wszystko równo...
Zbigniew Graczyk 13.05.2019 23:08
@Max Bembnista - ciekawy byłem, bo tam w zasadzie od Chodzieży to strasznie płasko... i wiaduktów też nie ma... Doceniam, za poświęcenie ;-)
Zbigniew Graczyk 13.05.2019 21:20
@Max Bembnista - ...z czego robione to foto?
Zbigniew Graczyk 28.04.2019 10:28
To co lubię u UOPa... na zupełnym bezmotywiu, walnąć dobrą fotę z klimatem...
Zbigniew Graczyk 26.04.2019 23:33
Fajna ta wszechobecna biel...
Zbigniew Graczyk 18.04.2019 15:49
@EP07drago - dzięki...
Zbigniew Graczyk 17.04.2019 23:55
@Bar_tek - powiem tak, odcinek Ostbahnu pomiędzy Krzyżem a Piłą fotografuje od przeszło 10 lat i z roku na rok coraz trudniej jest "wydusić" klimat na zdjęciach... W Stobnie warto fotografować ...
Zbigniew Graczyk 17.04.2019 14:22
...trzy pierwsze wagony ;-)
Zbigniew Graczyk 16.04.2019 23:42
Świetne... :-)
Zbigniew Graczyk 16.04.2019 13:13
@Admini - wielka prośba o podmianę mojego zdjęcia, na wersję wysłaną na maila galerii. Dzięki :-)
Zbigniew Graczyk 06.01.2019 18:03
Klasyk...
Zbigniew Graczyk 06.01.2019 11:43
Piękne...
Zbigniew Graczyk 06.01.2019 11:40
Świetnie wyszło...
Zbigniew Graczyk 17.12.2018 17:00
Pomysł na zdjęcie świetny - ale podpisuje się pod komentarzem Mateusza...
Zbigniew Graczyk 11.12.2018 18:47
Odnoszę wrażenie, że takie dyskusje powodują przysłowiowy "przerost formy na treścią", zabijając przyjemność i zabawę w fotografowanie. Konstruktywna krytyka tak - ale co za dużo, to nie z ...
Zbigniew Graczyk 17.11.2018 21:21
Piękne...
Zbigniew Graczyk 06.11.2018 15:57
Śliczna peronówka...
Zbigniew Graczyk 06.11.2018 15:55
Klimat... Doceniam
Zbigniew Graczyk 06.11.2018 15:54
Dobre, nawet bardzo... Jest klimat... Zgadzam się jednak z przedmówcami... Strzał oddany ciut, ciut za wcześniej. Doceniam
Zbigniew Graczyk 25.10.2018 18:29
Inne, skłaniające do dyskusji, docenię...
Zbigniew Graczyk 06.10.2018 22:44
Piękne... +
EU07-1524
0   173   8  
EU07-1524
Zbigniew Graczyk
SA132-001
0   175   10  
SA132-001
Zbigniew Graczyk
SM31-131
6   274   10  
5 370 006
4   234   10  
5 370 006
Zbigniew Graczyk
EP07-506
2   261   11  
SU4210-006
0   244   7  
SU4210-006
Zbigniew Graczyk
ED250-001
0   253   8  
ED250-001
Zbigniew Graczyk
EN57-910
1   273   9  
SA108-004
5   303   8  
SA108-004
Zbigniew Graczyk
M62M-002
2   283   13