WOJAS
Jakub Wojsa
Kolej fascynuje mnie odkąd pamiętam. Rodzice kupili samochód kiedy miałem 4 lata, wcześniej wszędzie jeździliśmy pociągami, pewnie wtedy mnie wzieło. Jeśli chodzi o fotografie kolejową to trudnie się raczej w impresjach, one przynajmniej mi wychodzą. Klasycznej fotografii kolejowej chce się nauczyć na OK-Kolej od innych użytkowników, bo na razie jakoś nie daję rady, no mam parę fotek, nawet przyzwoitych, ale nikt ich nie oceniał. Na szlak wychodzę rzadko, wszelkie zaległości w robieniu zdjęć uzupełniam w weekendy czy wakacje.
Poznań, Kielce
16.11.1998
Olympus u700
05.03.2013
62 komentarzy
1 zdjęć
turina@onet dot pl
Zdjęcia  Mapa
Komentarze

WOJAS 27.10.2013 07:35
Wow!
WOJAS 11.10.2013 16:12
No, no aż wiosne czuć.
WOJAS 07.10.2013 20:39
Haha. Pokażcie mi teraz drut pod którym jedzie Siódemka. :P
WOJAS 07.10.2013 20:34
Taką jesień i zdjęcia lubię. Byłem w tamtych stronach na wiosne, ale jakoś się z Jaworzyny nie ruszałem, jestem bardzo ciekaw jak to miejsce wygląda w wiosennej scenerii.
WOJAS 07.10.2013 20:30
Dobre, oj dobre zdjęcie. Super klimacior.
WOJAS 25.09.2013 20:35
To jest fajne, to niebo zwłaszcza.
WOJAS 20.09.2013 16:28
Już dawno nie widziałem fiata z towarem. A fiacior ładny i fotka też ładna.
WOJAS 17.09.2013 17:13
DAŁ CZADU!
WOJAS 16.09.2013 17:58
Fajne. Nie widziałem chyba jeszcze takiego zdjęcia z Maltanki.
WOJAS 05.09.2013 17:05
SUPER!
WOJAS 05.09.2013 17:03
Bardzo przyjemne zdjęcie. Podoba mi się.
WOJAS 02.09.2013 14:53
DOBRE ZDJÊCIE I ŚWIETNY OPIS. Uciekający Kibel był zamierzony czy to tylko przypadek?
WOJAS 23.08.2013 16:09
Wdoki przednie.
WOJAS 23.08.2013 16:07
Fajnie pomyślane.
WOJAS 22.08.2013 16:47
Świetne zdjęcie.
WOJAS 14.08.2013 11:19
Genialne fota.
WOJAS 05.08.2013 08:28
Spoko foto.
WOJAS 04.08.2013 11:29
Witam i rzyczę miłej zabawy.
WOJAS 04.08.2013 11:25
O panie, *****iste.
WOJAS 03.08.2013 18:41
Świetny nocny klimat.
WOJAS 03.08.2013 18:39
Dobre. Zwłaszcza te zbocze w tle.
WOJAS 03.08.2013 18:33
Klasyczne i dzięki temu fajne.
WOJAS 28.07.2013 10:58
I ja się dołącze. Impresja przednia, ukazująca więzi miedzuludzkie.
WOJAS 28.07.2013 10:56
Zdjęcie spoko, podoba mi się-fajne światło, wszystko na swoim miejscu. Szczególnie podobają mi się te cienie które rzuca trawa na jezdnię.
WOJAS 27.07.2013 15:32
Wyłapane z losowych i nagrodzone piątalem:)
WOJAS 27.07.2013 15:26
Mocne!
WOJAS 27.07.2013 15:24
HEJKA, zarąbiste niebo ci się trafiło. Skład zresztą też konkretny.
WOJAS 06.03.2013 14:48
Mi osobiście bardziej podoba się Gryffin produkcji ZNLE Gliwice ale fotka bardzo ładna nie ma co.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ET22-?
9   704   0  
ET22-?
WOJAS